Matte_Maiden Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Adressen support@neteller.com försökte precis adda mig på MSN, men blockerade den. Jag har inte neteller och har aldrig försökt skaffa det, vilket gav mig rejäla farhågor. Någon som vet vad det är frågan om? Citera
brainslicer Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Adressen support@neteller.com försökte precis adda mig på MSN, men blockerade den. Jag har inte neteller och har aldrig försökt skaffa det, vilket gav mig rejäla farhågor. Någon som vet vad det är frågan om? one word: scam Citera
Matte_Maiden Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Postad 10 November , 2007 one word: scam Det jag misstänkte... Därav blocken, hehe. Citera
Akumila Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Man kan ju adda dem och jävlas lite för att slösa deras tid samtidigt som man har lite roligt. Citera
Ving Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Man kan ju adda dem och jävlas lite för att slösa deras tid samtidigt som man har lite roligt. Gör inte det. Finns en ganska stor risk att de tar sig in i din dator på något vis. Du kanske har full koll på läget men andra användare här har i alla fall tidigare visat prov på sårbarheten i dagens datorsystem. Citera
LilleKatt Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Helt klart en scam. Inga stora företag använder msn. Blocken direkt, om dom vill något får dom väl ringa (om man har konto på neteller) Citera
Nybechr Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Just det. Varför i h*****e skulle neteller använda MSN och dessutom adda dej, som inte ens har ett konto!? Det var väll för några veckor sen som nån hade addat någon support@pokerstars och sedan hade typen sagt att han kan ändra en vinst till (någon) turre till tournament ticket eller något liknande. Det enda jag int förstod då var det att int blev den andra typen på plus på något sätt. Citera
Recommended Posts