Matfrid Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Om den hade varit en debutskiva hade den lätt varit med på min lista. Alas, så är det inte. Arabdrengurinn är det bästa hon gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Oj, det var ju förstås lite pinsamt. Tänkte inte längre än namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Det där var en Jeopardyfråga en gång. Har för mig att man då hävdade att det var debuten. Härenstam tyckte nämligen att namnet var så lysande passande. Han uttalade det på franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Chris Daughtry - Daughtry är grym. Få låtar med svagheter där, och det är en ruskigt skön röst han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Dr Dre - The chronicle Räknas det som debut när han gjort flera skivor med NWA innan? Fantastisk skiva f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 PUSA - the presidents of the united states. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ErikJ Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Crash Diet - Rest in Sleaze är nog bästa svenska debuten ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Crash Diet - Rest in Sleaze är nog bästa svenska debuten ever. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Crash Diet - Rest in Sleaze är nog bästa svenska debuten ever. Ska vi prata svenska debuter så måste jag flagga lite för Dynamo chapel - Secrets surrender (before they're even kept) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 The Stone Roses - The Stone Roses är ett album som ska ha en topp 3 plats. Ett fullständigt fantastiskt och underbart album. Lätt vinnare, en bit bakom men som god tvåa kommer 3 feet high and rising med De La Soul. Regulate med Warren G får tredjeplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Räknas det som debut när han gjort flera skivor med NWA innan? Fantastisk skiva f.ö. Nja lite tvek men skulle väl annars kunna anses som Snoops debutskiva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyHeyMyMy Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Guadalcanal Diary - Walking In The Shadow Of The Big Man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Ramones, alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Days of the new- Rock med akustisk gitarr när den är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Finns så många men håller med här: Dregen skall ha sagt följande om GNR's skiva; 55 minuters gitarrorgie, och jag kan bara hålla med. Sveriges bästa. Min personliga favorit tillsammans med Appetite for destruction. Kiss - Kiss 1974. Bubblare som också kom att betyda mycket för mig. Kul tråd och roligt att läsa om Jurassic 5 på detta forum. De är hiphop för mig och inte sketna MTV-wannabes. Om någon har Jurassic 5 unplugged på video hör av dig. Tror att den gjordes 2002, samma år som Power in numbers släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Ace of Base - Happy Nation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Rage Against The Machine från 92. Samtliga spår knäcker fortfarande. Håller med ! Damien Rice - O ...är den bästa debutskivan jag har i min skivsamling ! http://www.youtube.com/watch?v=7f52_p-uRhg mmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 PUSA - the presidents of the united states. En fantastisk skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Massive Attack - Blue Lines Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Extremt spontant: The strokes - Is this it Håkan Hellström - KISFMG Oasis - Definately maybe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Infected Mushroom - The Gathering Prodigy - Experience Ronny & Ragge - Let's Pök! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Machine Head- Burn My eyes från 94 Bland de bästa hårdrocksalbumen någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Massive Attack - Blue Lines Oj, oj, oj, med Horace Andy, snyggaste reggaevibratot någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Många riktigt bra dubutskivor är redan nämda här så får slå till med Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts