don_sebbe Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 Det lutar åt att jag kommer hyra en helikopter på min student. Är det någon som har erfarenhet från detta eller kanske ett nummer till något bra företag i göteborgstrakten som hyr ut feta flygmaskiner! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Ball it out in G'burg Mvh Sorken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Det lutar åt att jag kommer hyra en helikopter på min student. Är det någon som har erfarenhet från detta eller kanske ett nummer till något bra företag i göteborgstrakten som hyr ut feta flygmaskiner! Fy fan, de låter som en toppenidé. Önskar man hade råd/tänkt på det till sin egen student, hehe. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Vad går du för linje och hur är betygen? Står säkert någonstans men jag är lat edit: lol läste förstainlägget ser att du går SAM, men hur är betygen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Jag spår; Samhällslinje. Average betyg. Typ lite under vg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Helicopter låter najs i och för sig, men är osäker på om de får landa var som helst, särskilt inte mitt i en folksamling utanför ballokalen. Du måste helt enkelt ge comments till bilderna. Är det tjejen som går på stranden? På sista bilden verkar ni fått till det lite grann i alla fall Berätta epilogen till resan... hur har det vart sen ni kom hem? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Helicopter låter najs i och för sig, men är osäker på om de får landa var som helst, särskilt inte mitt i en folksamling utanför ballokalen. Det där sköter företaget som du hyr helikoptern av, precis som de flyger helikoptern. Fast, man får ju tänka ut nånstans där man kan landa realistiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Det lutar åt att jag kommer hyra en helikopter på min student. Är det någon som har erfarenhet från detta eller kanske ett nummer till något bra företag i göteborgstrakten som hyr ut feta flygmaskiner! Utmärkt idé. Jag hyrde en liten Cessna och tog med damen en sväng över Göteborgs skärgård och stad. Fantastiskt trevligt! Nackdelen var kanske att man fick åka ut till Säve men det fanns en viss charm i att taxa ut planen för hand också. Man mår aldrig så bra som när man sitter och dricker skumpa på höjd över en upplyst stad. Hittade det här (sjukt) billiga alternativet, 20 min med plan. Går säkert att förlänga, jag skulle rekommendera minst 45 minuter: http://www.liveit.se/upplevelser/10231/?kat=3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Tog inte ledigt från skolan för ingenting, vill se meeeeeer! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Får man fråga hur du tänker i handen mot mig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SjuktDrabbad Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 AK mot glanskorv var en stark syn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Får man fråga hur du tänker i handen mot mig? Försökte få bort 88-KK på river. Har du 56,67 eller något annat kort som blockar så är du inte rädd för att hjältesyna. Antar att du hade synat även om du inte träffat A? edit: kul att spela mot någon som ger så sjukt mkt action som du gör. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Jag spår;Samhällslinje. Average betyg. Typ lite under vg. Vad går du för linje och hur är betygen? Står säkert någonstans men jag är lat edit: lol läste förstainlägget ser att du går SAM, men hur är betygen? Jag vet inte vad jag har för betyg. Gissar på 12 IG/streck några VG och resten G. Skötte mig bra i 1an och hade ganska bra betyg men sen började jag spela poker =P edit: svarar på resten lite senare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
McFishy Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Får man fråga hur du tänker i handen mot mig? Borde du väl veta eftersom du synar så light? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Hur mycket + atm? :> Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Borde du väl veta eftersom du synar så light? Men snälla... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Borde du väl veta eftersom du synar så light? Är väl ingen hemlighet att jag gillar att syna. Men kan fan inte bestämma mig för om han värdebettar eller bluffar framförallt på turn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Är väl ingen hemlighet att jag gillar att syna. Men kan fan inte bestämma mig för om han värdebettar eller bluffar framförallt på turn. Båda och kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Är väl ingen hemlighet att jag gillar att syna. Men kan fan inte bestämma mig för om han värdebettar eller bluffar framförallt på turn. Både och kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Både och kanske? :D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Funderat lite mer nu, och det måste fan vara en bluff och en rätt kall sådan. punkt. Rätta mig gärna om jag har fel nabbes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 du e killen i vit skjorta va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Funderat lite mer nu, och det måste fan vara en bluff och en rätt kall sådan. punkt. Rätta mig gärna om jag har fel nabbes. Jag bluffar. Men blockar du 5an eller 6an så kommer du bli så sjukt sugen på att syna när jag reppar så smalt. edit: bluffvärdebet typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 du e killen i vit skjorta va? japp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts