Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...

don_sebbe

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det lutar åt att jag kommer hyra en helikopter på min student. Är det någon som har erfarenhet från detta eller kanske ett nummer till något bra företag i göteborgstrakten som hyr ut feta flygmaskiner!

Fy fan, de låter som en toppenidé. Önskar man hade råd/tänkt på det till sin egen student, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helicopter låter najs i och för sig, men är osäker på om de får landa var som helst, särskilt inte mitt i en folksamling utanför ballokalen.

Du måste helt enkelt ge comments till bilderna. Är det tjejen som går på stranden?

På sista bilden verkar ni fått till det lite grann i alla fall :) Berätta epilogen till resan... hur har det vart sen ni kom hem?

Länk till kommentar

Helicopter låter najs i och för sig, men är osäker på om de får landa var som helst, särskilt inte mitt i en folksamling utanför ballokalen.

Det där sköter företaget som du hyr helikoptern av, precis som de flyger helikoptern.

Fast, man får ju tänka ut nånstans där man kan landa realistiskt.

Länk till kommentar

Det lutar åt att jag kommer hyra en helikopter på min student. Är det någon som har erfarenhet från detta eller kanske ett nummer till något bra företag i göteborgstrakten som hyr ut feta flygmaskiner!

Utmärkt idé. Jag hyrde en liten Cessna och tog med damen en sväng över Göteborgs skärgård och stad. Fantastiskt trevligt! Nackdelen var kanske att man fick åka ut till Säve men det fanns en viss charm i att taxa ut planen för hand också. Man mår aldrig så bra som när man sitter och dricker skumpa på höjd över en upplyst stad.

Hittade det här (sjukt) billiga alternativet, 20 min med plan. Går säkert att förlänga, jag skulle rekommendera minst 45 minuter: http://www.liveit.se/upplevelser/10231/?kat=3

Länk till kommentar

Får man fråga hur du tänker i handen mot mig?

Försökte få bort 88-KK på river. Har du 56,67 eller något annat kort som blockar så är du inte rädd för att hjältesyna. Antar att du hade synat även om du inte träffat A?

edit: kul att spela mot någon som ger så sjukt mkt action som du gör.

Länk till kommentar

Jag spår;

Samhällslinje. Average betyg. Typ lite under vg.

Vad går du för linje och hur är betygen?

Står säkert någonstans men jag är lat :oops:

edit: lol läste förstainlägget ser att du går SAM, men hur är betygen? :)

Jag vet inte vad jag har för betyg. Gissar på 12 IG/streck några VG och resten G. Skötte mig bra i 1an och hade ganska bra betyg men sen började jag spela poker =P

edit: svarar på resten lite senare.

Länk till kommentar

Funderat lite mer nu, och det måste fan vara en bluff och en rätt kall sådan. punkt.

Rätta mig gärna om jag har fel nabbes.

Jag bluffar. Men blockar du 5an eller 6an så kommer du bli så sjukt sugen på att syna när jag reppar så smalt.

edit: bluffvärdebet typ.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...