Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...

don_sebbe

Recommended Posts

Verkar schysst att boka resa åt sig själv och någon man knappt känner :o

Lite "stalker"-varning dock imo :>

Jaja.. Hoppas ni har skojj! :)

ja nu får du återge hur detta gick till. Får jag gissa att du helt enkelt valde ut snyggaste tjejen i skolan:

-Hej, fint väder vi har fått.

-Ja... Det är du som är sebbe va?

-Ja, nabbes666 på svenska spel.

-Ok..

-Förresten jag har bokat en resa åt oss till las palmas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ja nu får du återge hur detta gick till. Får jag gissa att du helt enkelt valde ut snyggaste tjejen i skolan:

-Ok..

I lol'd!

Länk till kommentar

Hmmm, vill inte vara nån glädjeförstörare, men det enda coola grejen hade varit om hon bokade in resan till dig trotts alla dina poker framgångar.

Köpa resa till en brud man inte är riktigt tight med, hmmmm ajabaja!!!

Inte coolt!!!!

Hoppas ni har det riktigt kul i allafall.

Länk till kommentar

haha snygging där.

Nej vi känner varandra knappt, hon fick en shock när jag hade beställt resan men hon blev iaf glad :-D

Edit: Har tappat 120k på två dagar så är på tilt

Du är bakom drickamiss fortf iaf...

Gav mig själv en två veckors avstängning pga hög tiltfaktor.

Körde bla bort en del på 5 ks givar i omaha all in pre för nån natt sen.

Dyrt nöje men kul som faan.

Länk till kommentar

-Ok..

Hahahahahahahahaha...

Länk till kommentar

Du köpte en resa till en tjej du inte känner, oddsen för att hon är riktigt het? 1,05?

Har ni något gemensamt? Räknar du med att få sätta? Om inte, varför inte åka med en du tror du får sätta och kanske känner lite?

Har alla missat att det är en tjej i hans klass?

Ingen randomtjej dvs. Sen att han inte 'känner' henne är väl inte så intressant. Vem fan har inte velat göra de här?

Länk till kommentar

Har alla missat att det är en tjej i hans klass?

Ingen randomtjej dvs. Sen att han inte 'känner' henne är väl inte så intressant. Vem fan har inte velat göra de här?

Nej missade det inte, men varöfr blev det just hon? Måste väl finnas fler i klassen?

Klart jag hade velat bjuda en het brud på en sol och fest resa om jag kunde, tveksamt om jag vågat ifall jag inte kände henne speciellt dock.

Och hur han ser på sina chanser att sätta tycker jag är intressant oavsett om de går i samma klass lr inte...

Länk till kommentar

wow. nice. om du ger lite feedback på hur det där gick sen i efterhand så kanske jag koppar din stil, du vet, lånar några moves. som att köpa resa till en brud man är intresserad av.

tycker ni haters i tråden får ge han lite cred ffs! det e fan modigt det han gjorde. "doppa hit och doppa dit" lugna ner er !

GR&HF nabbes

Länk till kommentar

Hahhaha du är la go sebbe.

Erkänn du fick inspiration av att jag drog med exet till Egypten.

Mitt tips till dig är att ta det extremt soft första dagarna, inga sexuella närmanden om inte hon verkligen ger grön signal.

Sen när hon börjat slappna av i närheten av dig så sätter du in dödsstöten. Se till att hon har druckit lite, inte för mkt, och kör på.

Att hon tackat ja till resan är klart positivt och jag tror inte att hon hade gjort det som en kompisgrej bara, utan du har helt klart goda chanser o få sätta o även till förhållande.

Sen tycker jag att du har visat stake, och brudar älskar sånt.

Länk till kommentar

Jag har bott i Puerto Rico i flera år, även om jag flyttat hem igen nu :shock: . Puerto Rico är ganska lugnt, mest sol o bad o slappa. Beror ju på vad ni vill göra (annat än att du vill göra vad du behöver för att få nuppa). Vad bor ni på för hotell?

Finns en hel del att se om man hyr bil och kör runt en del på ön. Puerto de Mogan 1,5 mil från Puerto Rico är en lite småtrevlig by. Stranden mitt i Puerto Rico är väl sådär. Bättre då med den konstgjorda stranden som ligger en kvarts promenad västerut från Puerto Rico-stranden. Eller ännu bättre att åka till Playa de Maspalomas en mil från PR, mot flygplatsen. Playa de Maspalomas är ca en mil lång och med lite öken med sanddyner o grejer. Blåsigt och mycket nakna tyskar, men en bra strand. Och den är stor nog för att man ska slippa trängas.

Nöjeslivet i Puerto Rico är väl sådär, Snoopy är en av de bättre pubarna, men det är ju inte världsklass direkt. Stans troligen bästa restaurang heter Don Quijote och ligger på hotell Portonovo nere i hamnen. Där äter man kött. I shoppingcentret finns en bra italiensk restaurang som heter El Ponte. I Arguineguin finns en restaurang som heter...hmm...Los Canarios har jag för mig. Deras flamberade jordgubbar är himmelska. Hon kommer att göra en "När Harry mötte Sally". Får du inte nuppa då så kommer du inte att lyckas.

Hon kanske vill shoppa, kläder är faktiskt ofta prisvärt på Gran Canaria, även om det inte är snorbilligt. Då ska ni i alla fall åka till shoppingcentret Atlantico, vid flygplatsen. Eller till megavaruhuset El Corte Inglés i Las Palmas. Las Palmas är en storstad med 400 000 invånare, kanske inte det första stället man ska köra bil på om man inte hittar.

Det var väl lite kort om Gran Canaria och Puerto Rico. GL.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...