Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltid lika intressesant dagbok!

Som resten redan sagt, klart surt att loosa. Men ett litet break kan nog göra susen.

Har sett dig lite på borden, är kul att möta dig.

 

Vart tankade du föresten ditt H`Hs-program som du redovisar dina händer med?

 

Du får gärna skicka ditt nick i PM om du vill. Får mina HHs ifrån PT. Inget extra program...

 

Jag satt ur pos mot jagarxxx, sjukt jobbigt :(

 

Har inte spelat så mycket mot just honom men han är en av de spelarna som jag antar slår nivån ganska så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan tänk om man själv blivit så beroende..igen.. :( Nästan värt o testa om det inte vore för min äckliga goodrun.

GL me liret nabbes

 

Sämsta som finns att ta paus om man är goodrun..

Provade det förra vintern, drog till Brasilien en månad och spelade NADA poker. Brände ist 50k och typ 50k till när jag kom hem pga att mitt spel var som bortblåst.... Antagligen av alla shots och capirinias;-) men iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte någon lyckad comeback för nabbes. Hamnade fel i alla potter och spelade verkligen inte bra. Tror inte jag håller för 25/50 så det blir att gå ner till 10/20 och bygger upp lite självförtroende.

 

Hade stora problem med att gå upp till 10/20 och fick gå ner ett snäpp och slicka såren ett antal gånger. Jag vet att om jag forstätter att nöta och lär av mina misstag så kan jag slå 25/50, inte just nu bara.

 

Dagsresultatet slutar på 23k -. Ligger just nu 5k back denna månaden men det blir det förhoppningsvis ändring på i veckan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

duger...

 

har också en liten pokerpaus på en vecka men det har faktist inte varit några problem än dessa tre dagar :shock:

 

Ge det några dagar till och du kommer att klättra på väggarna, eller det kanske bara är jag som är helt förstörd av pokern. Skakade av välbehag likt en heroinist som precis har tagit en panna när jag satte igång :roll:

 

 

 

Sämsta som finns att ta paus om man är goodrun..

Provade det förra vintern, drog till Brasilien en månad och spelade NADA poker. Brände ist 50k och typ 50k till när jag kom hem pga att mitt spel var som bortblåst.... Antagligen av alla shots och capirinias;-) men iaf.

 

Är man het så avbokar man Brasilien och grindar som ett djur ;-)

 

Fattig lägenhet.

 

Den duger som förstalägenhet, inget place man spenderar hela sitt liv i. Men i ett år eller två så duger den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...