mrghost Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Vi har ju missat AC/DC:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 EDIT: Som ett personligt tack till Andrew för hennes fantastiska duster med Hjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 btw svt2 rockar just nu Musikbyrån har tagit tempen på den nya växande svenska sleaze- och glam-scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 säg nåt annat , här kommer en till sexig sak från samma år:Lita Ford 1983 Tänkte på henne också, hon och Joan Jett var polare i Runaways tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Shit förresten: 14 år 1984 equals... 27. För evigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 En gammal idol Meat Loaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 fanns det ingen fetare bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 1. Den med Melissa auf der Mauer är assnygg 2. Meatloaf, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 fanns det ingen fetare bild? det e den minsta att få tag i, killen e bara så j*vla fet... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 det e den minsta att få tag i, killen e bara så j*vla fet... /SK Men vilken pipa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 flera 80-tals vixens... just Vixen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 och att utelämna Doro då?...det går ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Ska vi tömma brudar från rocken så måste ju Lee Aron med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Ska vi tömma brudar från rocken så måste ju Lee Aron med också. Och så klart Wendy O'Williams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Ska vi tömma brudar från rocken...då får vi hjälpas åt, jag övergår till punkbrudarna får du ta metallchicks Nina Hagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 ... öööh....Sanne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 då får vi hjälpas åt, jag övergår till punkbrudarna får du ta metallchicks Nina Hagen Mmmm, Wendy O började iofs sin karriär i Plasmatics, och de var väl rätt punk vill jag minnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Två riktiga favoriter Och ett bra foto men ingen jag vill nominera då skivan suger ganska hårt. Nu får du väl kamma dig? Skulle Born in the USA albumet suga? Det får du banne mig motivera. Visst Bruce har gjort starkare plattor men "att suga" känns helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 En gemensam sak med i stort sett alla nämnda metalbrudar är att de alla gjort nånting ihop med Motorhead. Fan, snubben har ju värsta vårtorna i nyllet! Vad har han i brallan egentligen? Ok, det kanske handlar om musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Girlschool hade precis skaffat en ny gitarrist som jag tyckte var rätt sexig, och på konserten stod jag längst fram och hon flirtade med mig hela tiden. Åh, den klassiska stå längst framme vid scenen och tråna-förälskelsen! Jag menar inte att ta ifrån dig ditt minne eller så, men... själv var jag nyss fyllda 16 år och stod längst fram och såg Strangelove. Och självklart var jag övertygad om att snygge Patrick Duff flirtade lite med mig. Försökte för övrigt hitta ett bra foto med denne man, jag minns att han var rätt galen på scen. Kostym, barfota och slet stora tussar av hår från huvudet under konserten. Så väldigt britpopigt och känslosamt så. Äsch, han får komma med ändå: EDIT: Som ett personligt tack till Andrew för hennes fantastiska duster med Hjort... Kul att man roar någon, även om jag inte riktigt förstår din plötsliga passion. Bra bildval förresten. Hm... jag delar nog inte riktigt vare sig musik- eller tjejsmak med brainslicer och Saint_Bjorn. Åh... såklart! Edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 En gemensam sak med i stort sett alla nämnda metalbrudar är att de alla gjort nånting ihop med Motorhead. Fan, snubben har ju värsta vårtorna i nyllet! Vad har han i brallan egentligen? Ok, det kanske handlar om musik... Hmm... han kör nog 'jag-är-snäll-och-låter-er-vara-förband-vill-du-knulla?'-tricket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Mmmm, Wendy O började iofs sin karriär i Plasmatics, och de var väl rätt punk vill jag minnas? Jo, mer punk än metall iaf... vad är eurys bild för nåt då? sims? Nu får du väl kamma dig? Skulle Born in the USA albumet suga? Det får du banne mig motivera.smaken är väl som baken, jag gillar inte bruce jag heller, trots att jag lyssnar på det mesta(bruce hamnar i samma kategori som hiphop o rap, sånt man aldrig lyssnar på) Hm... jag delar nog inte riktigt vare sig musik- eller tjejsmak med brainslicer och Saint_Bjorn kan inte precis påstå jag gillar allt jag postat...vixens, doro har jag aldrig lyssnat på destu mer, bara letade i minnet efter tjejband då det efterfrågades... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Hmm Sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 vackert Min första CD-skiva ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts