Klyka Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Blev du tiltad för att jag vann last longer betet genom att se en flop de första 50 händerna? :cool: fusk att fixa till det kommenterade inlägget i efterhand ju. Citera
Juggler Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Fusk att felcitera. Jag fixade inlägget innan jag såg ditt svar. Citera
Klyka Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 För första gången på länge föll andan på att börja grinda lite igen. Blev ca 500 händer FL 2/4 och 3/6 med ett plusresultat på 75-100 dollar. En hand: Poker Stars, $2/$4 Limit Hold'em Cash Game, 5 Players LeggoPoker.com - Hand History Converter Pre-Flop: dealt to Hero (BB) 2 folds, BTN calls, SB calls, Hero raises, BTN calls, SB calls Flop: (6 SB) (3 Players) SB bets, Hero raises, BTN folds, SB 3-bets, Hero calls Turn: (6 BB) (2 Players) SB bets, Hero folds Results: 6 BB Pot (0.25 BB Rake) SB mucked and WON 5.75 BB (+3.25 BB NET) Hmm.. Hur hade ni spelat den? Nu blir det ett par låga rebuy-turrar o kanske en freezeout också. Citera
Klyka Postad 8 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2008 Telefonsamtal med tjejen. Klyka: För första gången på jättelänge kändes pokern verkligen bra! Tjejen: Nej! Aja, tack för den tid vi haft.. Tjejkompis i bakgrunden: Gjorde han slut?? Tjejen: Ja, nästan. --- Det har gått sjukt segt med pokern, och nästan inte blivit nåt spel alls. Det spel som blivit emellanåt har i stort sett backat rakt ut. Ska se om jag får fart på mig själv nu igen. Jag har mkt annat att fokusera på, mkt jobb, plugg o en del bekymmer som måste redas ut. Så får se hur det blir. --- Får väl skämmas för det, men när det gäller SnG verkar mitt max vara 5 bord simultant om jag ska kunna spela bekvämt. Ska väl försöka öka på det så småningom. Idag körde jag 14 st SnG:s, 5 st continuous (den eviga frågan, hur flipping stavas det nu igen?). Låg nivå då självförtroendet var i botten: $6+0.5 turbo. Kändes bra (vore kanske illa annars) och jag tror jag tjänar på att pressa in så många bord jag kan utan att bli stressad - jag blir mer diciplinerad på det viset, samt att swingsen inte påverkar mig lika mkt. --- Detta blev ett fult, ostrukturerat och oläsligt inlägg. Men kontentan är: Förhoppningsvis är jag tillbaks. Så smått iaf. Citera
Klyka Postad 8 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2008 100% ROI på dem. Ungefär. Inte många turrar iofs. Ska försöka få in nån större session i veckan. Citera
Recommended Posts