myten Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Mot denna snubba är det bara höja till 250 på floppen och få in allt på turn. edit: oops såg att det bara var 23 händer.. men så hade ajg nog gjort ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2007 Mot denna snubba är det bara höja till 250 på floppen och få in allt på turn. edit: oops såg att det bara var 23 händer.. men så hade ajg nog gjort ändå. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Ja du limton jagförstår inte inte turnsynen faktiskt, här viker jag som spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2007 Ja du limton jagförstår inte inte turnsynen faktiskt, här viker jag som spelat . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Raise till 30 pre med två limpare. Därav kan du beta lite mer på flop och CRAI på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Raise till 30 pre med två limpare. Därav kan du beta lite mer på flop och CRAI på turn. Snygg turn att c/r... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Som nån sa tidigare. Att höja till 20 med två limpare före är alldeles för lite imho. Sen finns det alldeles för många händer som Fi kan ha som slår oss så en fold på turn känns nog befoad. Eller i alla fall hade jag nog foldat där. Och att han har 70/18/7 talar väl bara ännu mer för det. En T eller rent av 9T/99 är ingen omöjlighet. OT: Det är ingen mening att dölja ditt nick på vissa ställen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2007 Som nån sa tidigare. Att höja till 20 med två limpare före är alldeles för lite imho. Sen finns det alldeles för många händer som Fi kan ha som slår oss så en fold på turn känns nog befoad. Eller i alla fall hade jag nog foldat där. Och att han har 70/18/7 talar väl bara ännu mer för det. En T eller rent av 9T/99 är ingen omöjlighet. OT: Det är ingen mening att dölja ditt nick på vissa ställen . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Om du försöker vara anonym genom att ersätta ditt nick med HERO kanske du inte ska posta spelnumret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Var det du elr satt du bara vid bordet? =) du har missat att ta bort nicket på turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 lol, det också. Varför inte använda en hh converter om du vill vara anonym... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Snygg turn att c/r... Kanske stirrade mig blind på statsen och märkte att de enbart var på 23 händer. Foldar du verkligen turn som spelat? Låter ju extremt vekt, Fi kan ju ha lite vad som helt i detta läge som vi garanterat slår. c/c turn, c/c, c/f på river lite beroende read normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Om du försöker vara anonym genom att ersätta ditt nick med HERO kanske du inte ska posta spelnumret. Ingen annan än de som spelade handen kan väl se handen iaf? Även om man har spelnumret, menar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Ingen annan än de som spelade handen kan väl se handen iaf? Även om man har spelnumret, menar jag? Klart du kan begära att se en hand, om detta inte går skulle jag bli djupt förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kanske stirrade mig blind på statsen och märkte att de enbart var på 23 händer. Foldar du verkligen turn som spelat? Låter ju extremt vekt, Fi kan ju ha lite vad som helt i detta läge som vi garanterat slår. c/c turn, c/c, c/f på river lite beroende read normalt. Flushen sitter, vi sitter med en hand med mkt små förbättringsmöjligheter OP mot en Fi som har oss by the balls och vi inte vet i stort sett nåt om. Jag tycker att det är ett bra läge att folda. Fi kan skjuta river med allt från kåk, flush, triss till busted straightdraw, helt tom eller ett PP som info/värderaisa floppen light som fattat läget bettar när vi checkar rivern. Teoretiskt sett en enklare fold enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Klart du kan begära att se en hand, om detta inte går skulle jag bli djupt förvånad. Mycket möjligt - har aldrig funderat på det. Begära det från supporten då, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Angående handen: Höj mer pre, och sen är det nog läge att folda turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Det här är en 9:a väldigt ofta mot en sån fi. 70/18/17 ffs, vi dör med handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Det här är en 9:a väldigt ofta mot en sån fi. 70/18/17 ffs, vi dör med handen. Känns dumt att förlita sig enbart på så bristfälliga stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts