Gå till innehåll

KK får motstånd på parad bräda!

Recommended Posts

Som nån sa tidigare. Att höja till 20 med två limpare före är alldeles för lite imho.

Sen finns det alldeles för många händer som Fi kan ha som slår oss så en fold på turn känns nog befoad. Eller i alla fall hade jag nog foldat där. Och att han har 70/18/7 talar väl bara ännu mer för det. En T eller rent av 9T/99 är ingen omöjlighet.

OT: Det är ingen mening att dölja ditt nick på vissa ställen :-D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nån sa tidigare. Att höja till 20 med två limpare före är alldeles för lite imho.

Sen finns det alldeles för många händer som Fi kan ha som slår oss så en fold på turn känns nog befoad. Eller i alla fall hade jag nog foldat där. Och att han har 70/18/7 talar väl bara ännu mer för det. En T eller rent av 9T/99 är ingen omöjlighet.

OT: Det är ingen mening att dölja ditt nick på vissa ställen :-D.

.

Länk till kommentar

Snygg turn att c/r...

Kanske stirrade mig blind på statsen och märkte att de enbart var på 23 händer. Foldar du verkligen turn som spelat? Låter ju extremt vekt, Fi kan ju ha lite vad som helt i detta läge som vi garanterat slår.

c/c turn, c/c, c/f på river lite beroende read normalt.

Länk till kommentar

Kanske stirrade mig blind på statsen och märkte att de enbart var på 23 händer. Foldar du verkligen turn som spelat? Låter ju extremt vekt, Fi kan ju ha lite vad som helt i detta läge som vi garanterat slår.

c/c turn, c/c, c/f på river lite beroende read normalt.

Flushen sitter, vi sitter med en hand med mkt små förbättringsmöjligheter OP mot en Fi som har oss by the balls och vi inte vet i stort sett nåt om. Jag tycker att det är ett bra läge att folda.

Fi kan skjuta river med allt från kåk, flush, triss till busted straightdraw, helt tom eller ett PP som info/värderaisa floppen light som fattat läget bettar när vi checkar rivern.

Teoretiskt sett en enklare fold enligt mig.

Länk till kommentar