Gå till innehåll

Tips på mikromikro-SNG's?


svinn

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är en nybörjare, började lira holdem i mars i år på SS med 300 insatta SEK. Kunde inget, läste nån guide jag hittade på nätet,reggade mej på PF och började lira CG 0,50/1, PL. Det blev på nån månad ca 800 sek, men jag kände när jag loosade nån hundring att detta(CG) inte var spelet för mej.

 

Tog ut 300 och började spela freerolls på Unibet, har kvar 300sek på SS. Blandade upp med lite SNG, och vips, här kände jag mej mer hemma. Förmodligen för att jag spelade mikromikro, 9+1 cents SNG, pengarna betydde inget. Nu har rullen mha freerolls o SNG’s vuxit från 0 till ca 300$.

 

Känner att jag vill börja söka mig upp i nivå, men är väldigt angelägen om att ta små steg, och jag vill att strukturen ska vara densamma som på microgamings 9+1 cent, dvs 1500 startmarker o 10-minuters blindnivåer.

Har hittils provat iPokers 20+4 cent, där startmarker är 1500 men blindsperioder bara 7 minuter(ogillas…) MEN värre är att avgiften ju är 20% och det känns onödigt…dock har de en vettig trappa att kliva i, 10-20-50cent-1$-2$...

 

Så jag skulle ödmjukast vilja ha lite tips på andra nätverk/clienter med mikromikro-SNG’s motsvarande mina önskemål !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul med några svar, även om kvalitén variear...;-)

Det var ju inte gratis-SNG's jag jagade, jag vill UPP, inte ner i nivå !

Vad det gäller obegränsat med tid så tar det knappast längre tid att lira 9-cents än 9-dollars, men jag gillar inte turbovarianter, är som sagt nybörjare o uppskattar långsammare blindstruktur. Är dock beredd att fortsätta investera tid i att lära mig, och på mikronivå har man råd med att lära sig genom trial&error....

Försökte kolla lite på simbas hemsida men hittar ingen info om SNG-strukturerna. Är det nån som vet så tala om det för mej, får väl maila deras support imorgon annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser