gdaily Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Nu har du chansen att fixa julklapparna till pokertokiga småsyskonen (eller pokertokiga dig själv). Signa via forumets länkar på två sajter, och få en goodiebag med "blandat innehåll". Varje goodiebag innehåller 1-2 kepsar, 1-2 tröjor, och sedan lite blandade promotionprylar från varierande pokersajter, som kortlekar, nyckelband, USB-minnen och annat skoj. Gör så här A) Öppna ett konto via poker.se eller pokerforum.nu:s länkar på en av UltimateBet, PokerStars, Betfair, FullTilt eller Pokerroom. Gör en insättning och spela minst en rejkad hand vid något cashgamebord eller någon realmoneyturnering. B) Öppna sedan ett konto via poker.se/pokerforum.nu:s länkar på 24hPoker, MartinsPoker eller StaffPoker. Gör en insättning och spela någon av höstens/vinterns forumrankingturneringar (€12). StaffPoker.com C) PMa sedan APPEL med namn, adress, önskad tröjstorlek och nicknamn på de uppsignade sajterna Givetvis kan ni grinda ihop till de olika uppsigningsbonusarna för sajterna, ni kan däremot inte samtidigt utnyttja sajtens andra "goodie-erbjudande". Frågor tas i den här tråden Citera
jm_j Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Kan också vi som "har konto på alla sajter" få någon erbjudande? Själv har jag konto på alla A-alternativen varav PokerRoom är nyligen inskaffat. Av B-alternativen har jag konto både på 24H & Martins (båda genom pf..) varav Martins införskaffat för mindre är 2 veckor sedan. Blir också lite onödigt rörigt i torsdagsrankingingen om man spelar på flera klienter (om man nu hunnit spela någon av turneringarna). Citera
gdaily Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Postad 5 November , 2007 I liknande fall ber man Appel om ett "snällt personligt erbjudande" Citera
MarcusK Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Vilka tramserbjudanden. Gäller förhoppningsvis bara svenskar. Citera
Creshest Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Så man kan inte köra tex. Party Poker - Upp till $100 i bonus och en Poker.se T-shirt! och den här? eller gäller det bara för dem specifika pokersajterna nedan? Citera
gdaily Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Så man kan inte köra tex. Party Poker - Upp till $100 i bonus och en Poker.se T-shirt! och den här? eller gäller det bara för dem specifika pokersajterna nedan? Partypoker är inte med i listningen av sajter i första inlägget. Citera
emilio_15 Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Kan man be att få en extra tshirt om man inte gillar kepsar? Citera
gdaily Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Kan man be att få en extra tshirt om man inte gillar kepsar? Alla paketen är olika, be Appel leta upp ett som "känns" som så kepslös som möjligt... Citera
Hintze Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Länken till betfair funkar inte.....skulle ni kunna åtgärda det vore jag glad! Citera
jojje2k Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 En pokerkeps till mormor obv. Citera
schmitz Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Fick mitt paket idag, innehöll följande: två t-shirts två musmattor två nyckelband två kortlekar ett usb-minne en sedelklämma en keps Tack så mycket! Citera
Jelm Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 har fått mitt paket nu Tack så mkt ///Jelm Citera
Rival Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Inom vilken tidsram gäller det? Fram till julafton eller december ut? Citera
kajse Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Hur lång tid tar det innan man får sakerna? Blev klar och skickade PM för 3-4v sedan och har inte fått något ännu. Citera
Rival Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Samma här. Skickade efter sakerna torsdagen för två veckor sedan. Har fortfarande inte fått några saker. Citera
yberjonte Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Gäller erbjudandet fortfarande ? Isåfall, hur länge till ? Citera
gdaily Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Samma här. Skickade efter sakerna torsdagen för två veckor sedan. Har fortfarande inte fått några saker. Skickades en bunt i dag Citera
Rival Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Skickades en bunt i dag Okej, nice:-D. Citera
Jelm Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Hur lång tid tar det innan man får sakerna? Blev klar och skickade PM för 3-4v sedan och har inte fått något ännu. tog inte mer än 2 veckor för mig Citera
skolhus Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Hur lång tid tar det innan man får sakerna? Blev klar och skickade PM för 3-4v sedan och har inte fått något ännu. samma här å inget med posten idag heller..... Citera
Appel Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 samma här å inget med posten idag heller..... Ta och skicka ett PM till mig med dina uppgifter så ska jag kolla upp det hela. Citera
Appel Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Hur lång tid tar det innan man får sakerna? Blev klar och skickade PM för 3-4v sedan och har inte fått något ännu. Har dina grejer kommit fram? Om inte får du gärna PMa mig med dina uppgifter så jag kan kolla upp det hela. Citera
Skwatte Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Gäller erbjudandet fortfarande ? Isåfall, hur länge till ? Undrar med detta.. Såg det först nu, men julen e ju över Citera
skolhus Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Rankingturneringarna är ju slut nu så borde ju va för sent om man nu får nå prylar nån gång......... Citera
Recommended Posts