acet Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Har fått den RB som jag tjänade in under sept. (och fick utbetalad i okt. som det skulle vara) utbetalad gånger 2 (!!!) till mitt konto i nov. Frågan lyder nu som självklart; hur f*n ska ja lyckas ta ut pengarna utan att någon från sidan kommer på misstaget? Hur länge kan man bli återbetalningsskyldig och i vilken mån kollar sidorna upp transaktionshistoriken innan de godkänner utbetalningar? Ska man vänta en månad på att få en "blank" transaktion history eller spelar det ingen roll? Vad det beträffar moralen så är den obefintlig med tanke på de summor som man tankar in varje månad till bolagen så det är de juridiska aspekterna samt sidornas rutiner jag är intresserad av... chipdumpa känns inte som ett alternativ då jag har fått för mig att det finns "bra" system för att spåra detta, men kan vara en nödlösning. Det lär ju inte vara första gången som folk fått felaktiga pengar; ni som kommit undan med det, hur gjorde ni? Alla erfarenheter är av intresse!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Tänker du nånsin få rakeback utbetald på den siten igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acet Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2007 Jag har ingen avsikt att spela på sidan igen, har bytt nätverk... om nu det spelar någon roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Har varit med om liknande.... jag tog inte ut det och ca 2 veckor senare ville dom ha tillbaka det. Jag hade ingenting att säga till om även om jag sneade hårt, men de tog helt enkelt bara tillbaka det. Ta ut allt från sidan innan de märker det 'är ett alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Jag har ingen avsikt att spela på sidan igen, har bytt nätverk... om nu det spelar någon roll Det gör skillnad på om du är ett korkat as eller bara ett as. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Alla erfarenheter är av intresse!! Mina erfarenheter är att pokersidor ogärna rättar till sådana misstag. Men det beror nog på hur stort misstaget är iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Det gör skillnad på om du är ett korkat as eller bara ett as. ...och priset för kvällens grymmaste inlägg går till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Det gör skillnad på om du är ett korkat as eller bara ett as. du tror inte sajter tjänar nog med pengar på alla spelare? vill inte ens veta det x antal dollar som man sitter på sajter och i princip donerar över till huset och sedan får man tillbaka 30% på det. nu har grabben råkat få en extra sådan utbetalning och då är man tydligen ett "as" för att man inte vill kontakta sidan och be dom ta tillbaka sin pengar? om de glömmer å dra av det andra mjölkpaketet i affären, går du tillbaka och ber dom dra det då? personligen tycker jag alla sidor är avskum egentligen, de sitter på sina feta rövar och drar in hur många miljoner som helst om året bara för att vi sitter och spelar poker på deras servrar och de sköter våra utbetalningar. vi betalar alldeles för mkt och får alldeles för lite tillbaka för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 du tror inte sajter tjänar nog med pengar på alla spelare? vill inte ens veta det x antal dollar som man sitter på sajter och i princip donerar över till huset och sedan får man tillbaka 30% på det. nu har grabben råkat få en extra sådan utbetalning och då är man tydligen ett "as" för att man inte vill kontakta sidan och be dom ta tillbaka sin pengar? om de glömmer å dra av det andra mjölkpaketet i affären, går du tillbaka och ber dom dra det då? personligen tycker jag alla sidor är avskum egentligen, de sitter på sina feta rövar och drar in hur många miljoner som helst om året bara för att vi sitter och spelar poker på deras servrar och de sköter våra utbetalningar. vi betalar alldeles för mkt och får alldeles för lite tillbaka för det. Självklart borde han få stjäla pengar eftersom du tror att siterna skär guld med täljkniv. Givetvis. Tänkte inte så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 du tror inte sajter tjänar nog med pengar på alla spelare? vill inte ens veta det x antal dollar som man sitter på sajter och i princip donerar över till huset och sedan får man tillbaka 30% på det. nu har grabben råkat få en extra sådan utbetalning och då är man tydligen ett "as" för att man inte vill kontakta sidan och be dom ta tillbaka sin pengar? om de glömmer å dra av det andra mjölkpaketet i affären, går du tillbaka och ber dom dra det då? personligen tycker jag alla sidor är avskum egentligen, de sitter på sina feta rövar och drar in hur många miljoner som helst om året bara för att vi sitter och spelar poker på deras servrar och de sköter våra utbetalningar. vi betalar alldeles för mkt och får alldeles för lite tillbaka för det. M.a.o - du tycker att alla med en affärsidé är avskum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Har själv nyss fått dubbla utbetalningar 20k sek gånger 2. Tog 2 dagar innan fick ett brev hem om att jag fått dubbelt. Nu har det gått en vecka och banken har fortfarande inte tagit tillbaka pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 Du blir återbelatningsskyldig. Du blir även bannad för att du sitter på allvar och snackar om att chipdumpning är ett alternativ. Tråden blir låst eftersom vi inte gärna är ett forum för diskussioner om bra sätt att bestjäla företag på deras pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts