frilanspolisen Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Polisgatan och rund_kant: Jobbar ni ihop för att scamma folk här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Men han verkade helt oseriös så jag ringde banken med hans kontonummer o.s.v. Dem sa att han schemalagt ett datum då pengarna ska överföras men sedan ska ha avbrutit detta. Nej, det gjorde du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Nu är ni nog lite hårda. Dödsstraff är inte lämpligt i fallet. Att skicka hundar på grabben hjälper nog inte heller så många. Ni själva lurar ju skatteverket på pengar varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polisgatan Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2007 Nej, det gjorde du inte. jo det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Nej, det gjorde du inte. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Lag (2004:297) om bank- och finansieringsrörelse 10 § Enskildas förhållanden till kreditinstitut får inte obehörigen röjas. Vad var det för Kalle Anka-bank du ringde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Att föreslå för folk att ta lagen i egna händer är inte ok. Infraction-begäret tillfredsställt för en stund... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Nej, det gjorde du inte. Precis som juggler säger ger inte bankerna ut info om kundernas konton eller förehavanden. Trådskaparen får komma med en vettig förklaring. Man sätter liksom inte in 6 papp på en okänd persons konto utan vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polisgatan Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2007 har inte ringt angående hans konto. utan jag ringde å frågade om det var möjligt att avbryta en överförning. och då sa dem att om man schemalagde överförningen så kunde man göra det. vilket är precis vad han jgort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Det var inte så du sa i ditt originalinlägg. Förresten polisgatan, vad tycker du om den här tråden? Hejsan blev kontaktad av en snubbe som heter robert andersson och har tidigare blåst flera på forumet som jag märkte nu efter jag sökte på hans namn hära. Bor tydligen i jokkmokk. Han kontaktade mig och ville köpa $ på partypoker. Då sa jag åt han att föra över pengar till min bank, Vilket han gjorde och visa en print screen på att han fört över. Så jag skickade gladligen pengarna. Efter ca 4 dagar har jag inte fått en krona så jag frågade han vart pengarna är, dem är på väg säger han. Men han verkade helt oseriös så jag ringde banken med hans kontonummer o.s.v. Dem sa att han schemalagt ett datum då pengarna ska överföras men sedan ska ha avbrutit detta. Hade ingen aning om att man kunde avbryta detta. Nu till frågan, Hur ska man göra lättast för att få tillbaka pengarna? Ringa till hans pappa och prata med han? Polisanmäla? Kronofodgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polisgatan Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2007 jaja men dra åt helvete då om allt ska vara så jävla noga. hoppas du dör i cancer. först blir man blåst på 6K , sen ska man hålla på att bli trackar för det. nice forum. hoppas ni får en långt liv. --- Jösses Amalia, här blev det visst infraction. /Klyka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 jaja men dra åt helvete då om allt ska vara så jävla noga. hoppas du dör i cancer. först blir man blåst på 6K , sen ska man hålla på att bli trackar för det. nice forum. hoppas ni får en långt liv. Logik någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Logik någon? Animal - He has Become edit: nu med text Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Op verkar ju inte vara den mest sympatiska personen och lär väl bli bannad nu, lite konstigt att han inte blivit det tidigare: Förresten polisgatan, vad tycker du om den här tråden? Han har också visat sin otrevliga sida här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Logik någon? Tror han menar att jag ska få cancer coh ett ironiskt önskande att forumet får ett långt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Intern diskussion pågår, men han ligger mkt nära gränsen och har inga fler chanser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Detta verkar ju vara en lirare i klass med Robban själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Rätt åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Rätt åt dig. Under normala omständigheter hade detta inlägg renderat infraction. Nu är dock omständigheterna inte normala. Ett varningens finger dock för denna typ av inlägg under denna typ av omständigheter. En moderator som inte vet bakgrunden kan råka banna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 There is nowhere to hide at pokerforum.nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polisgatan Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2007 Har skickat pm till pokerfisen hära på forumet som också tydligen blivit blåst. Gör vi båda en polisanmälan så kommer dem ju priotera det högre. Har bilder kvar på överförningarna han gjort mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Har skickat pm till pokerfisen hära på forumet som också tydligen blivit blåst. Gör vi båda en polisanmälan så kommer dem ju priotera det högre. Har bilder kvar på överförningarna han gjort mig. Kanske du vill lägga upp dom här så vi får se? Tror knappast det prioriteras speciellt högt när man frivilligt skickat pengar(farbror polisen tycker nog man är bra korkad), kanske vore annat om du blev bestulen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Vi vill inte ha bilderna med kontonummer etc här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 Konstig URL - personen måste gilla WOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polisgatan Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2007 Ok tog bort kontonummrerna http://img65.imageshack.us/my.php?image=56n2154tmpjo7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts