Gå till innehåll

Blåst på 6000 kronor.


polisgatan

Recommended Posts

Hejsan blev kontaktad av en snubbe som heter robert andersson och har tidigare blåst flera på forumet som jag märkte nu efter jag sökte på hans namn hära. Bor tydligen i jokkmokk.

 

Han kontaktade mig och ville köpa $ på partypoker. Då sa jag åt han att föra över pengar till min bank, Vilket han gjorde och visa en print screen på att han fört över. Så jag skickade gladligen pengarna. Efter ca 4 dagar har jag inte fått en krona så jag frågade han vart pengarna är, dem är på väg säger han. Men han verkade helt oseriös så jag ringde banken med hans kontonummer o.s.v. Dem sa att han schemalagt ett datum då pengarna ska överföras men sedan ska ha avbrutit detta. Hade ingen aning om att man kunde avbryta detta.

 

Nu till frågan, Hur ska man göra lättast för att få tillbaka pengarna? Ringa till hans pappa och prata med han? Polisanmäla? Kronofodgen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Det är lika trist varje gång man får läsa om sånt här. Du har min sympati.

2. Att göra sånt här är faktiskt bara korkat. Det är en sak om ens bästa kompis ber en göra något sånt här, men när det handlar om någon som man inte känner IRL så är scamrisken alldeles för stor.

3. Personer som håller på och scammar andra på det här sättet borde avrättas eller sättas i arbetsläger. De är defekta och borde tas ur cirkulation för gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Det är lika trist varje gång man får läsa om sånt här. Du har min sympati.

2. Att göra sånt här är faktiskt bara korkat. Det är en sak om ens bästa kompis ber en göra något sånt här, men när det handlar om någon som man inte känner IRL så är scamrisken alldeles för stor.

3. Personer som håller på och scammar andra på det här sättet borde avrättas eller sättas i arbetsläger. De är defekta och borde tas ur cirkulation för gott.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det "hockeypulvret" vi snackar om? herrejävlar isåntfall... killen kan verkligen, verkligen inte må bra.

 

Jepp, det är han. Riktigt vidrig kille. Prata med han på msn ( robert2c@gmail.com) för ngn dag sedan. Haha han sa att han skulle betala tillbaxs och hur jag en försökte knäcka alla hans lögner så hitta han på nya. Rent jävla geni på att att ljuga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta med en clan och planta en bomb i hans bas.

 

Spring ut, alla tar fram awp och aimar alla utgångar och skulle n00ben springa ut så awpa ett HU på fanskapet.

 

Hur fan kan denna människa fortfarande leva?

...någon borde ju skrämt skiten ur han?!?!'

 

Sympati åt dej och hoppas (vilket jag inte tror...) att det löser sej !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...