sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Kan någon nypa mig i armen?!?!?! popoffer sitter med fulla inköp på 4 stycken 5/10 bord!!!! JULAFTON! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 I skrivande stund tappar jag 2k i första potten mot den idioten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hhenke Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Senast jag lirade mot Popoffer var han riktigt tight. Misstänker han har läst en och annan tråd här och ändrat spelstil. Eller så var det bara på mitt bord pga att jag kört över honom i en session för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Lirade mot Popoffer igårkväll och han var riktigt tight. Misstänker han har läst en och annan tråd här och ändrat spelstil. Eller så var det bara på mitt bord pga att jag kört över honom i en session för ett tag sen. Han är som en helt ny människa! Killen som var i särklass sämst på svs spelar typ bra jag är helt tagen på sängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 hehe du kommer ihåg vem bigbronto är va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 hehe du kommer ihåg vem bigbronto är va? Hmm, nej det gör jag faktiskt inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Spelar nog inte mer idag.. Tittar på Gudfadern 2 för tillfället, fantastiskt. Sen är det ju Superbowl i natt också så just ikväll kommer jag nog inte i säng vid 22 tiden inte 1/2 2714 kr 2/2 2091 kr 3/2 1868 kr Totalt 2491 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marzze Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Har spelat samma bord som popoffer 3 gånger senaste veckan. 2 av gångerna var han makalöst dålig så jag var nöjd som fan när jag hittade honom i fredags. Blev jäkligt förvånad när han spelade riktigt bra och med en helt annan stil. Kan inte vara samma gubbe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Har spelat samma bord som popoffer 3 gånger senaste veckan. 2 av gångerna var han makalöst dålig så jag var nöjd som fan när jag hittade honom i fredags. Blev jäkligt förvånad när han spelade riktigt bra och med en helt annan stil. Kan inte vara samma gubbe.. Samma tanke slog mig.. Killen måste ha lånat ut kontot, nån annan förklaring finns inte.. Att popoffer över en natt skulle lära sig spela vinnaande poker är ungefär som att en blind skulle vinna världskuppen i skidskytte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Eller så har han jobbat upp den imagen med hjälp av några lakan..........O när nu alla krigar om att spela med honom kommer han plocka tillbaka dom fort, om inte denna info når alla i tid ! hehhehe..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Popoffer har alla föruttsättningar att bli riktigt riktigt vass. Jag har sett honom spela riktigt bra LAG-poker. Problemet hos honom är att han samtidigt har haft hårresande grundläggande luckor. (typ syna ner med 8 hög.) Rättar han till detta. Som ju inte är så svårrättad så får vi se upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Hmm, nej det gör jag faktiskt inte.. en av dom mer högljudda lirarna från hornis. Ingen känsla för poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marzze Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Vem fan har jag mött innan då? Inte den som Kees beskriver iaf... Däremot spelade han riktigt bra nu senast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M1891 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Popoffer ligger just nu plus på alla bord han lirar. Såg precis att han fick 4-tal och vann en pott på runt 2lax. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Popoffer ligger just nu plus på alla bord han lirar. Såg precis att han fick 4-tal och vann en pott på runt 2lax. Hehe......Snart sitter han med " Falunerik ", " lllll " och co. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Hehe......Snart sitter han med " Falunerik ", " lllll " och co. Ja speciellt spelar han ju iaf. ***** Hand History for Game 591368332 ***** $5/$10 NL Texas Hold'em - Monday, February 4, 19:55:47 ET 2008 Table Eva 47 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 4 Seat 1: BALTI ( $919.3 ) Seat 2: popoffer ( $3745.41 ) Seat 3: MRCB ( $3534.71 ) Seat 4: Ace/Duece ( $1985 ) MRCB posts small blind [$5]. Ace/Duece posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to Ace/Duece [ Qd Qc ] BALTI calls [$10]. popoffer raises [$40]. MRCB calls [$35]. Ace/Duece raises [$140]. BALTI folds. popoffer calls [$110]. MRCB folds. ** Dealing Flop ** [ 9c, 6h, 5c ] Ace/Duece bets [$280]. popoffer is all-In. Ace/Duece is all-In. ** Dealing Turn ** [ 7c ] ** Dealing River ** [ 8s ] popoffer shows [ 6c, Kc ] a flush, king high. popoffer wins $1760.41 from side pot#1 with a flush, king high. popoffer wins $4005 from the main pot with a flush, king high. Game#591370720 starts. #Game No : 591370720 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Ja speciellt spelar han ju iaf. ***** Hand History for Game 591368332 ***** $5/$10 NL Texas Hold'em - Monday, February 4, 19:55:47 ET 2008 Table Eva 47 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 4 Seat 1: BALTI ( $919.3 ) Seat 2: popoffer ( $3745.41 ) Seat 3: MRCB ( $3534.71 ) Seat 4: Ace/Duece ( $1985 ) MRCB posts small blind [$5]. Ace/Duece posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to Ace/Duece [ Qd Qc ] BALTI calls [$10]. popoffer raises [$40]. MRCB calls [$35]. Ace/Duece raises [$140]. BALTI folds. popoffer calls [$110]. MRCB folds. ** Dealing Flop ** [ 9c, 6h, 5c ] Ace/Duece bets [$280]. popoffer is all-In. Ace/Duece is all-In. ** Dealing Turn ** [ 7c ] ** Dealing River ** [ 8s ] popoffer shows [ 6c, Kc ] a flush, king high. popoffer wins $1760.41 from side pot#1 with a flush, king high. popoffer wins $4005 from the main pot with a flush, king high. Game#591370720 starts. #Game No : 591370720 Öh vadå borde han folda när han hittar synen pre? Spelar identiskt, frånsett från presynen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Öh vadå borde han folda när han hittar synen pre? Spelar identiskt, frånsett från presynen då. Heheh ne spelet efter flopp e la rätt standard. Skriker ut färgdrag iförsig. Men synen pre, inte bara höjning utan rejäl återhöjning e lite speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Heheh ne spelet efter flopp e la rätt standard. Skriker ut färgdrag iförsig. Men synen pre, inte bara höjning utan rejäl återhöjning e lite speciell. rejäl var den knappast och jag vet inte ens om jag tycker hans syn pre inte är överdrivet kass. Hans image är ju jävligt LAG och han har position mot en relativt liten trebet med djuupa stackar. Jag har sett honom göra mycket sjukare spel än sådär. Vet inte om jag gillar din all in syn så mycket heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 grind imorn eller? din upptagne jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 hehe, möjligt. Men popoffer kan ställa med så mkt händer där, så e nog ev+ ändå. Vi släpper handen nu. Inte så intressant ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 grind imorn eller?din upptagne jävel Hehe ledsen att göra dig besviken gång efter gång men jag har sjuuuuuuukt mkt skolarbete till på fredag.. 2 inlämningar och 2 prov.. Men på fredag om du har tid och lust så kör jag mer än gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Idag så fixade man körkortsteorin Trots att jag har varit sjuuuuukt lat med att plugga.. Läste genom boken 1 gång och halvsov hela tiden, ett mirakel att det gick vägen. Nu satsar jag på att ha kortet innan mars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Då får man gratulera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Då får man gratulera!! Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts