Gå till innehåll

Sturedenstore - Dagbok no more


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur funkar detta....??:rolleyes:

 

Du går in på fliken "Spelgränser" så hittar du en liten röd djävulsk knapp där det står "spärra kontot". Klickar du där så får du upp några olika alternativ på hur länge du vill låsa kontot, tror det finns 1v 3m 6m och 1år. Men var för guds skull försiktig med att trycka på denna lilla knapp om du inte har bestämt dig för att verkligen ha en veckas uppehåll, du kommer att klättra på väggarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad otaggad man blir på att gå ut och springa när det är svinkallt och ösregnar.. Nu får jag ta och ta mig själv i kragen! Ut i eländet!

 

Kanske lite sen här, men som jag förstod det är du ute efter att gå ner i vikt och ett tips är då att ta raska promenader istället. Fettförbränningen förändras inte på tempot du håller, däremot förbättrar du din kondition ju mer du tar ut dig. Så din kropp mår bättre av att springa, men är det viktras du är ute efter så kan du ta en promenad istället när du känner dig trött och inte pallar springa. :-)

 

gl med att inte sätta in pengar på ett annat konto! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fulltständigt onödigt att spärra kontot!

Du hade ju kunnat hyra ut ip+konto till mig om inte annat. :mrgreen:

 

Hehe kanske hade varit bättre ;-) Såg att du ringde igår, nåt viktigt? :-P

 

Kanske lite sen här, men som jag förstod det är du ute efter att gå ner i vikt och ett tips är då att ta raska promenader istället. Fettförbränningen förändras inte på tempot du håller, däremot förbättrar du din kondition ju mer du tar ut dig. Så din kropp mår bättre av att springa, men är det viktras du är ute efter så kan du ta en promenad istället när du känner dig trött och inte pallar springa. :-)

 

gl med att inte sätta in pengar på ett annat konto! ;-)

 

Hehe nja skulle inte säga att gå ner i vikt är målet då jag inte är överviktig :-P Mer för att komma i form och bli lite sundare.. Springa passar mig bra och det kommer jag att fortsätta med :-P

 

Haha tackar tackar det kommer att behövas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske lite sen här, men som jag förstod det är du ute efter att gå ner i vikt och ett tips är då att ta raska promenader istället. Fettförbränningen förändras inte på tempot du håller, däremot förbättrar du din kondition ju mer du tar ut dig. Så din kropp mår bättre av att springa, men är det viktras du är ute efter så kan du ta en promenad istället när du känner dig trött och inte pallar springa. :-)

 

gl med att inte sätta in pengar på ett annat konto! ;-)

 

OT:

 

Å andra sidan ger löpning bättre kondition vilket ger högre ämnesomsättning och bättre fettförbränning även i vila ;-) . En kombination är väl att föredra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har funderat lite och kommit fram till att en veckas paus nog är på sin plats. Har haft en riktigt bra månad och är jättenöjd med resultatet och vill inte sabba det nu på slutet genom slarv och dåligt spel. Jag har också körkortsteoriprov den 5e februari som jag inte har pluggat någonting till ännu. Av dessa anledningar så kommer jag att låsa svs kontot en vecka och plocka ut så att jag har 50k jämnt på kontot. Det känns bra :-)

 

Men LOL att låsa kontot för EN minimal minusdag innan LÖNINGSHELG.

 

halva månadsresultatet kommer ju alltid 25-29e.

 

Främsta anledningen ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Impulsköpte massa dvd filmer nyss.. Blir najs att kunna fördriva tiden lite nu när jag inte pluggar körkortsteori och har ett spärrat pokerkonto. Dessa filmer blev det:

 

* Merlin - Till lillebror

* Face Off

* Children of the corn

* Children of the corn 2

* Primary Colors - Till mor min

* The Crow

* Romper stomper

* Gudfadern 1

* Gudfadern 2

* Gudfadern 3

* The panic in needle park

* Natural Born Killers

* Hellraiser

 

Alla var på extrapris och 3 för 99 ;-)

 

Utöver dessa gjorde jag det största fyndet någonsin och köpte en Quentin Tarantino box! Som jag har längtat efter den! I boxen ligger:

 

* Kill Bill 1

* Kill Bill 2

* Jackie Brown

* Reservoir Dogs

* From Dusk to dawn 1

* From Dusk to dawn 2

* From Dusk to dawn 3

* Full Tilt Boogie

* My name is Modesty Blaise

* Grand Theft Parsons

 

 

Ni kan ju gissa vad jag kommer att göra på dagarna framöver ;-)

 

God natt och lycka till till alla er som grindar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min viljestyrka är läskigt svag :rolleyes: Satte in lite $ på full tilt bara för att ha något att göra.. $600 har nu blivit $1250 så jag är ganska glad över mitt dåliga psyke ;-) Alla vinster från detta spel kommer att cashas ut så fort svs låses upp igen och jag kommer att spela väldigt sparsamt.

 

Ganska rolig hand för dubbla average i deras dagliga $7k guarantee med ca 100 pers kvar.. Har ca 7k på 100/200 och slår upp till 500 utg+2 med AA nån kille i mittposs som täcker mig synar och en shortis med ca 2200 degar från blindsen. Jag väljer att spela teater :-) Går in i timebank och synar bara efter lång betänketid mittposs synar bakom. Floppen kommer 8 4 2 regnbåge jag checkar till mittposs som instadegar. Jag hurrar lite lätt hemma i stolen och gör en så kallad fistpumpsyn och tittar belåtet in i åsnans AKo, min glada min suddas snabbt ut av turn K river K :mrgreen: Turrespöket lever i allra högsta grad! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En mkt bra investering

 

Kollar lite på cts videos nu. Helt fantastiskt!

 

Hur bytte du rubrik på din dagbok ? Det funkade inte för mig, var tvungen att PM'a en mod:oops:

 

Redigera första inlägget

 

Precis som sebbe säger. Redigera första inlägget och klicka på "advanced" så ska det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...