Gå till innehåll

Bootliner / sveadansken kommer snart klonka, jag har sparat upp till det!


Bootliner

Recommended Posts

Men fan bara för att jag inte hade äcklig motrigg igår i MTT så ska det komma x2342453 idag på cashgame istället.

 

Haha nu skojjar jag inte!!! Yes va underbart att bli utdragen när man har KK av 67 på floppen 7QT för att han inte vill "tro" mig bara för jag betar som en tiltad jävel. Så jävla äckligt nu, kommer grova könsord ur munnen just nu alltsåp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 979
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men lol. :) Det lär de ju knappast utreda eller? För att du vinner 4 inköp av honom? Haha, dålig förlorare bara..

 

Heh, nej precis. Men man vet ju aldrig med de usla vesslorna. Har ju läst en del trådar med folk som fått sina konton spärrade på de mest obskyra vis.

 

Så det blev lite tilt igår till slut? Skönt att plussa ändå. (Eller tack vare, man vet ju aldrig.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Happ vart en hel ok dag/natt, med 2 plussande sessioner och lite ITM i några få sitngos. "Roade" mig med att spela lite videopoker precis och satte min andra royal straight flush på det. Dock spelade jag hundrahandigt med 1 euro som insats så blir ju inte precis några pengar.. Men vackert att se på i a f!

 

2001762512588738600_rs.jpg

 

 

2001766145197323133_rs.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte lirat sen i typ torsdags pga av diverse utgångar och PS3-helg.

Drog igång en 9tablesession precis, typp lirat en kvart. Funderar på att lägga ner direkt, har blivit så äckligt utdragen. Har spelat 3 stora potter hittills, alla vart all in pre. AA mot AJ; AJ drar ut på färg. KK mot QQ, Q på turn. AA mot KQ, KQ floppar färgen. Enda stora potterna jag spelat! Löjlig favorit på alla. Jo, var en till halvstor där en rivrade en stege. GAH!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu lägger jag ner. Satt i BB med Q2 mot massa limpers, checkade. Floppen kommer Q26 utan färgdrag, jag betar ut lite under pot med tanke på alla limpers. En synar. Turn A, inte bästa kortet precis, men jag fortsätter beta på rätt starkt, han synar. Turn T. Äckliga kort, jag väljer att checksyna hans töntbet på turn. Han visar upp KJ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha kunde inte lägga av. Denna handen är så jävla klassisk

 

Seat 1: DerCoach ($25.90 in chips)

Seat 2: zar_leo ($29.05 in chips)

Seat 3: Mateja19 ($24.20 in chips)

Seat 4: MrLaRe ($51.70 in chips)

Seat 5: imthesanta ($28.50 in chips)

Seat 6: Almo the Dog ($6.45 in chips)

Seat 7: tribord44 ($30.30 in chips)

Seat 8: Bootliners ($31.95 in chips)

Seat 9: MGalaxy x ($5.05 in chips)

Seat 10: NoRushes ($12.50 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

tribord44 posts blind ($0.15), Bootliners posts blind ($0.25).

 

PRE-FLOP

MGalaxy x folds, NoRushes folds, DerCoach folds, zar_leo folds, Mateja19 folds, MrLaRe calls $0.25, imthesanta calls $0.25, Almo the Dog bets $1.50, tribord44 folds, Bootliners bets $3.50, MrLaRe calls $3.50, imthesanta folds, Almo the Dog calls $2.25.

 

FLOP [board cards: 6 of Hearts,9 of Clubs,King of Spades ]

Bootliners bets $5, MrLaRe folds, Almo the Dog calls $2.70 and is all-in.

 

TURN [board cards: 6 of Hearts,9 of Clubs,King of Spades,7 of Hearts ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Hearts,9 of Clubs,King of Spades,7 of Hearts,2 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

Bootliners shows [ Ace of Hearts,King of Diamonds ]

Almo the Dog shows [ 9 of Hearts,2 of Hearts ]

Bootliners wins $2.30, Almo the Dog wins $16.20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte alls blivit mycket lir sista veckan på grund av ett nästan framkallat beroende a Burnout Paradise på PS3. Hur som, börjar i stort sett denna veckans lir med denna handen typ 5 min in i grindet. Hehe, klassiker.

 

Seat 1: blue_denim ($15.75 in chips)

Seat 2: RADASZG ($25.95 in chips)

Seat 3: csi61 ($24.75 in chips)

Seat 4: Bootliners ($27.30 in chips)

Seat 5: LILOU118 ($21.55 in chips)

Seat 6: htlrbyuc ($3.40 in chips)

Seat 7: melbashooter ($37.70 in chips)

Seat 8: Azure-Vpr ($13 in chips)

Seat 9: PanoStan ($10.95 in chips)

Seat 10: 596931 ($30.50 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

596931 posts blind ($0.15), blue_denim posts blind ($0.25).

 

PRE-FLOP

RADASZG folds, csi61 folds, Bootliners bets $1.50, LILOU118 folds, htlrbyuc folds, melbashooter folds, Azure-Vpr calls $1.50, PanoStan folds, 596931 folds, blue_denim folds.

 

FLOP [board cards: Queen of Spades,Queen of Diamonds,9 of Clubs ]

Bootliners bets $2.50, Azure-Vpr calls $2.50.

 

TURN [board cards: Queen of Spades,Queen of Diamonds,9 of Clubs,Ace of Hearts ]

Bootliners checks, Azure-Vpr checks.

 

RIVER [board cards: Queen of Spades,Queen of Diamonds,9 of Clubs,Ace of Hearts,Jack of Hearts ]

Bootliners bets $5, Azure-Vpr bets $9 and is all-in, Bootliners calls $4.

 

SHOWDOWN

Azure-Vpr shows [ Queen of Hearts,Queen of Clubs ]

Bootliners shows [ Ace of Diamonds,Ace of Clubs ]

Azure-Vpr wins $25.10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, lyckades ändå plussa 2 inköp på den kvarten mitt nät funkade innan det la av. :)

 

HU alltså, e du duktig på det? Själv borde jag verkligen öva mig på det vet jag, har kört några få HUsitngos, men det är det. Åsså de ytterst få gånger man blir HU i en MTT. E ju rätt kul, men har liksom inte fått för mig att köra HU på CG. Brukar alltid sitta ut om jag lirar shorthanded o de blir HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, lyckades ändå plussa 2 inköp på den kvarten mitt nät funkade innan det la av. :)

 

HU alltså, e du duktig på det? Själv borde jag verkligen öva mig på det vet jag, har kört några få HUsitngos, men det är det. Åsså de ytterst få gånger man blir HU i en MTT. E ju rätt kul, men har liksom inte fått för mig att köra HU på CG. Brukar alltid sitta ut om jag lirar shorthanded o de blir HU.

 

Tja.. Jag anser mig hysad på det och just nu är självförtroendet på topp. Det som är jobbigast är svängningarna som är enorma jämnfört med fullring. Iaf för mig.. Dock är det extremt roligt. Du gillade väl att spela löst egentligen så varför inte testa ett par inköp? Det är extremt mycket desperat fisk som spelar för sista pengarna på Ongames lägsta nivåer så kan verkligen rekomendera det. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, gillar absolut att spela löst, det är ju det som är mitt problem och därför jag har nytta av att oftast 9-tabla :)

Din idé är nog inte dum, ska nog testa att köra lite HU lite längre än vad jag gjort förut. Är alltså inte så att jag aldrig spelat HU CG :) Mer att jag bara aldrig satt mig in i det ordentligt. Men det är säkert en bra idé, och vad man förstått på många så kan man ju göra snabba pengar på just det... Lirat nåt på sistone?

Själv har det verkligen inte blivit mycket sista veckan och idag började skolan igen och jag har sjukt mycket denna termin, så får se hur mycket lir det blir framöver..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, gillar absolut att spela löst, det är ju det som är mitt problem och därför jag har nytta av att oftast 9-tabla :)

Din idé är nog inte dum, ska nog testa att köra lite HU lite längre än vad jag gjort förut. Är alltså inte så att jag aldrig spelat HU CG :) Mer att jag bara aldrig satt mig in i det ordentligt. Men det är säkert en bra idé, och vad man förstått på många så kan man ju göra snabba pengar på just det... Lirat nåt på sistone?

Själv har det verkligen inte blivit mycket sista veckan och idag började skolan igen och jag har sjukt mycket denna termin, så får se hur mycket lir det blir framöver..

 

 

Jo. Har spelat lite för mycket egentligen. Borde få liite annat gjort också. Är pappaledig så har inga plikter utöver dottern. Skitkul med barn. Rekomenderas. :-)

 

Går riktigt bra för mig på HU iaf. Lirar NL50 nu och rullen har aldrig växt fortare. Men som sagt... det svänger snabbt också så man får se till att smita i rätt tid. Blir ju mer personligt, tävlingssituationer som ibland kan leda till undergång om man inte har vett att lämna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Oj, här var det ett tag sen jag skrev! Har haft en hel del i skolan och nästan inte lirat nåt, dessutom har tjejen vart på besök som annars nu läser ett år i Frankrike. Hur som, hade tenta i fredags och har haft en jäkla skön slapphelg! fest i fredags, men sen bara softat vid teven o datorn. Dock knappt orkat lira poker förräns lite CG igår som slutade 1-2 inköp upp och beat team betsson turren ikväll.

Turneringen kan sammanfattas som att den gick helt ok semibra. Spelade en pot om chiplead när de va typ 40 kvar (250 startande) i blind mot blind-spel där jag höjer pre o floppar topparet med kungen och betar ut o i stort sett comitar mig då brädan också är otroligt dragig. BB har självklart synat med en kung men med bättre kicker (setup) o jag ligger helt plötsligt typ 37/39.

Klonkar dock friskt upp mig till 15k på bara några minuter, genom att se tiltad ut o få folk att syna med underlägsna händer trots att jag ställde med A5 o s v, var faktiskt favo i alla allins pre där.

Lyckas ta mig till finalbord, men kommer dit som 7a. sen början den totala kortdöden. får verkligen NADA, och kan aldrig va först in i en pot heller. EN gång på hela FT har jag möjligheten, men har då 74 o orkar liksom inte ställa. Tvingas till slut ställa när jag är 7/7 med A5 UTG, men får syn av både knapp o BB, o knapp vinner med A hög. Så, inga direkta pengar för den, typ 90 dollar tror jag de va.

Tycker alltid det är riktigt kul med finalbord och det är verkligen enda anlednignen jag spelar turneringar (duuh!). Med det menar jag att jag tycker egentligen inte det är kul att spela turrar när typ 1/3 åkt o de bara e tråkigt.

Beror nog iofs på att jag nästan aldrig multitablar turneringar, utan de brukar va nåt jag spelar när jag inte orkar multitabla cashgame. :) Lite lagom slött så där, passar fint om man bara känner för att slöspela o raila nån annan.

 

censur> pappaledig verkar kul! :D Unge också, min brorsa har en 1,5 år ung barn o det är väldgit lätt att fördriva tiden när hon är med :)

Hur har det fortsattningsvis gått med HU-liret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har vart ett stort skämt. Tänkte köra en stor grind cashgame och har nu 9tablat i ca 5 timmar. Lyckats backa 8 inköp. Händer som denna har stått som spön i backen:

 

Seat 1: BrunoMouriot ($8 in chips)

Seat 2: C2H5O ($29.35 in chips)

Seat 3: Andretski1 ($2.90 in chips)

Seat 4: jomppa1986 ($53.80 in chips)

Seat 5: Armas_ ($17.30 in chips)

Seat 6: bobcloud ($15.70 in chips)

Seat 7: Bootliners ($36.60 in chips)

Seat 8: StoreBay ($24.75 in chips)

Seat 9: ofox0402 ($10 in chips)

Seat 10: Holmeo ($21.75 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

ofox0402 posts blind ($0.25).

 

PRE-FLOP

Holmeo folds, BrunoMouriot calls $0.25, C2H5O calls $0.25, Andretski1 folds, jomppa1986 calls $0.25, Armas_ folds, bobcloud folds, Bootliners bets $2, StoreBay folds, ofox0402 folds, BrunoMouriot calls $1.75, C2H5O folds, jomppa1986 calls $1.75.

 

FLOP [board cards: 3 of Spades,8 of Spades,King of Hearts ]

BrunoMouriot checks, jomppa1986 checks, Bootliners bets $4, BrunoMouriot calls $4, jomppa1986 folds.

 

TURN [board cards: 3 of Spades,8 of Spades,King of Hearts,King of Spades ]

BrunoMouriot checks, Bootliners bets $2, BrunoMouriot calls $2 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 3 of Spades,8 of Spades,King of Hearts,King of Spades,2 of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

Bootliners shows [ Ace of Hearts,Ace of Clubs ]

BrunoMouriot shows [ Ace of Spades,6 of Diamonds ]

BrunoMouriot wins $17.60.

 

Har haft ungefär 34987342 par på handen och träffat 3 ( ! ) trissar på 5 timmar. på 5 timmar, med 9 bord. Ett blev utdraget av färg, ett annat blev split på runner runner stege på bordet. Fantastiskt. Inte fått nån action av mina bra händer, haft typ 15 lägen där jag petat in pengarna som favorit och blivit utdragen. Största skämtsessionen på vet inte hur länge. Just nu känns ongame som det värsta skiten man kan spela på. Helt löjligt. Snälla nån, säg nåt upplyftande. :( INGENTING har gått rätt, inte en enda jävla hand typ. Helt otroligt, har inte ens orkat spara ner fler händer för det skulle tagit all fokus från borden. Vet inte hur man kan va så runFITTbad som jag är just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är till 93% säker på att FI har AK här. Kanske till o med mer säker. Har note på att han spelar AK så, så därför väljer jag att slå om igen pre. Hans syn pre gör mig ännu mer säker. Floppen är ju perfekt för mig, speciellt om han nu har AK. Sen att han självklart synar ner med AK i denna pot är så jävla sjukt. jag LOVAR att om jag träffat nåt så hade han lagt sig. Det känns så jävla uppgjort allting liksom.

 

Seat 1: koruku-san ($28.05 in chips)

Seat 2: paradoksxx ($22.35 in chips)

Seat 3: anv1 ($17.15 in chips)

Seat 4: Raipe69 x ($25.50 in chips)

Seat 5: komogor85 ($19.65 in chips)

Seat 6: dvorn3k ($24.50 in chips)

Seat 7: Hae6y ($3.95 in chips)

Seat 8: Spuldanov ($24.10 in chips)

Seat 9: Bootliners ($24.75 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

komogor85 posts blind ($0.15), dvorn3k posts blind ($0.25).

 

PRE-FLOP

Hae6y folds, Spuldanov folds, Bootliners bets $1, koruku-san folds, paradoksxx folds, anv1 bets $1.75, Raipe69 x folds, komogor85 folds, dvorn3k folds, Bootliners bets $2.50, anv1 calls $1.75.

 

FLOP [board cards: 10 of Hearts,3 of Clubs,7 of Hearts ]

Bootliners bets $6, anv1 calls $6.

 

TURN [board cards: 10 of Hearts,3 of Clubs,7 of Hearts,5 of Spades ]

Bootliners bets $8, anv1 calls $7.65 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 10 of Hearts,3 of Clubs,7 of Hearts,5 of Spades,6 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

Bootliners shows [ Queen of Hearts,Ace of Hearts ]

anv1 shows [ King of Spades,Ace of Diamonds ]

Bootliners wins $0.35, anv1 wins $33.20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard:

 

Seat 1: evilhand13 ($14.25 in chips)

Seat 2: zorro23a ($37.50 in chips)

Seat 3: Bootliners ($32.75 in chips)

Seat 4: ek8204 ($23.95 in chips)

Seat 5: gringololo ($18.25 in chips)

Seat 6: alexxx89111 ($23.35 in chips)

Seat 7: egolmu ($10.50 in chips)

Seat 8: 515764 ($25.15 in chips)

Seat 9: Vit_Havist ($25.85 in chips)

Seat 10: drknaim2008 ($14.80 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

evilhand13 posts blind ($0.15), zorro23a posts blind ($0.25), Vit_Havist posts blind ($0.25), Vit_Havist posts small blind ($0.15).

 

PRE-FLOP

Bootliners calls $0.25, ek8204 folds, gringololo folds, alexxx89111 folds, egolmu bets $0.75, 515764 folds, Vit_Havist folds, drknaim2008 folds, evilhand13 folds, zorro23a folds, Bootliners calls $0.50.

 

FLOP [board cards: 3 of Clubs,2 of Diamonds,6 of Clubs ]

Bootliners checks, egolmu bets $1.25, Bootliners calls $1.25.

 

TURN [board cards: 3 of Clubs,2 of Diamonds,6 of Clubs,6 of Spades ]

Bootliners checks, egolmu bets $1.50, Bootliners bets $3.50, egolmu bets $4, Bootliners bets $15, egolmu calls $3 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 3 of Clubs,2 of Diamonds,6 of Clubs,6 of Spades,8 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

Bootliners shows [ 7 of Hearts,6 of Hearts ]

egolmu shows [ 8 of Clubs,8 of Diamonds ]

Bootliners wins $10, egolmu wins $20.75.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt att försöka vinna när sånt här händer...

 

Seat 1: gisca1 ($29.80 in chips)

Seat 2: BOXEROV ($25 in chips)

Seat 3: bordo33 ($3.05 in chips)

Seat 4: Kot_Zhmot ($21.45 in chips)

Seat 5: Bootliners ($39.75 in chips)

Seat 6: Hae6y ($6.75 in chips)

Seat 7: msBYKIN555 ($36.90 in chips)

Seat 8: bob84000 ($9.40 in chips)

Seat 9: Bonsai Boo ($32.75 in chips)

Seat 10: Rivts ($27.15 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Hae6y posts blind ($0.15), msBYKIN555 posts blind ($0.25), BOXEROV posts blind ($0.25).

 

PRE-FLOP

bob84000 bets $1, Bonsai Boo calls $1, Rivts folds, gisca1 folds, BOXEROV folds, bordo33 folds, Kot_Zhmot folds, Bootliners bets $3.50, Hae6y folds, msBYKIN555 folds, bob84000 calls $2.50, Bonsai Boo folds.

 

FLOP [board cards: 9 of Clubs,6 of Clubs,8 of Spades ]

bob84000 bets $5.90 and is all-in, Bootliners calls $5.90.

 

TURN [board cards: 9 of Clubs,6 of Clubs,8 of Spades,Jack of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: 9 of Clubs,6 of Clubs,8 of Spades,Jack of Spades,Queen of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

bob84000 shows [ Ace of Clubs,10 of Hearts ]

Bootliners shows [ Ace of Diamonds,Ace of Spades ]

bob84000 wins $19.45.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAAAAAAAA jag har missat 950/951 drag idag! JAAA JIPPI YAYAYAYAY ! JOJJOJO ELLER HUR?

 

 

MMMMMM JÄÄÄÄÄTE JÄVLA TROLIGT! JAJAJAJA! JOJO!

VARENDA HAND ÄR UTDRAGEN! Jag har IGEN spelat i ca 5 timmar och träffat 2 set! Hur är det ens möjligt när man 9tablar? Räkna precis ut att om statistiken varit någorlunda min vän så skulle jag under de här timmarna träffat set 23 gånger. MEN JAG HAR TRÄFFAT 2 GÅNGER? Och inte för att jag inte haft många halvkassa pockets, har haft äckligt många o dyra i längden. HEJ O VÄLKOMMEN TILL SKÄMT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt=miniskott=småskönt att få sluta dagen på plus trots allt.

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-61667614-776

played at "Yaren" for USD RM from 2008-02-27 00:39 until 2008-02-27 00:40

 

 

 

Seat 1: SirGamble ($237.20 in chips)

Seat 2: FishMustDie ($662.95 in chips)

Seat 3: sailfun ($396 in chips)

Seat 4: THUNDER79X ($206.30 in chips)

Seat 5: FuRetard ($586 in chips)

Seat 6: Escobar2008. ($206.80 in chips)

Seat 7: PeteGriffen9 ($318.95 in chips)

Seat 8: rallyklas ($97 in chips)

Seat 9: onions27 ($803.20 in chips)

Seat 10: Bootliners ($170 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

sailfun posts blind ($2), THUNDER79X posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

FuRetard folds, Escobar2008. folds, PeteGriffen9 folds, rallyklas folds, onions27 folds, Bootliners bets $11, SirGamble folds, FishMustDie bets $36, sailfun folds, THUNDER79X folds, Bootliners bets $159 and is all-in, FishMustDie calls $134.

 

FLOP [board cards: Ace of Spades,5 of Hearts,3 of Hearts ]

 

 

TURN [board cards: Ace of Spades,5 of Hearts,3 of Hearts,8 of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: Ace of Spades,5 of Hearts,3 of Hearts,8 of Spades,2 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

Bootliners shows [ King of Hearts,King of Spades ]

FishMustDie shows [ Queen of Clubs,Queen of Diamonds ]

Bootliners wins $343.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...