Saint_Bjorn Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Ser en massa varningar för skämt som tydligen varit rasistiska eller inte roliga, men det finns fortfarande ett gäng andra skämt som är rasistiska eller inte roliga kvar. Missförstå mig inte, jag ogillar rasism och oroliga skämt, men jag undrar hur censuren fungerar. Citera
medullaoblongata Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Den här tar priset.. - Hur många huvudstäder har Kanada? - Åtta va? Citera
andand Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 bellman och farsan… bellman en ryss och en tysk tävlar om vem som har den minsta pappan “min pappa är så liten att han sover i en byrålåda,” sa ryssen. “min pappa är så liten att sover i en skokartong,” sa tysken. “jag har ingen pappa, sa Bellman. :lol: - Har du swimmingpool? - Nej, men jag har damm under sängen. På ICA tänker man inte, där handlar man. - Det var en väldigt rund tant som går där borta. - Ja, det är min sfärmor. Citera
Waggho Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 - Det var en väldigt rund tant som går där borta.- Ja, det är min sfärmor. hehehehehe Citera
HataB2B Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Varför är det så tråkigt med biljard? Svaret i vitt:"Det är så lång kö!" Citera
kurtan Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Sex är lite grann som kortspel. Om din partner är dålig gäller det att ha en bra hand. Citera
jonsapelle Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Sex är lite grann som kortspel.Om din partner är dålig gäller det att ha en bra hand. Citera
Albert Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 jag ogillar rasism och oroliga skämt, men jag undrar hur censuren fungerar. De där oroliga skämten är jag intresserad av. Några på lager? Citera
Dollarturist Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 - Varför röker tjackludret feting? - Hortjacket är slut. Citera
LilleKatt Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Jag är dålig på skämt, men jag kan visa en video. Bästa 5 sekunderna i ditt liv. (Du skrattar om du har varit uppe i 2-3 dagar, såkallad natthumor) Citera
Torsus Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Kör trådsöst det minskar risken för sladd:shock: Ja, bättre trådlös än rådlös... Citera
Ignatius Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Vad kallas en plastikopererad näsa? Lyftkran. Citera
Albert Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Sko-Lars är utbildad i USA. - Vilket ljud hör man när man kapar av förhuden på en jude? - Schmuck! Citera
upandcoming Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Akta golfbollen. Vilken golfboll? Citera
Sylwester Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Akta golfbollen. Vilken golfboll? I see what you did there. Citera
Fors999 Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Nisse kommer hem till frugan som står på gården och väntar -Frugan varför har du en bula på bilen -Nisse jo jag körde på en stockholmare -Frugan Jo men varför har du massa kvistar och grenar över hela bilen -Nisse jo den jäveln försökte fly Citera
Perli Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 - Hur får man en katt att låta som en hund?- Doppa den i bensin och tänd på - VOFFF! Hur får man en hund att låta som en katt? - Frys ner den och kapa den med en cirkelsåg! Kul tråd för övrigt =) Citera
MikeTime Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Ett sant skämt: Jobbarkompisen får ett samtal från någon hjälporganisation för ett par dagar sedan: - Hej, jag ringer från xxxxxxxxxxxx och undrar om det inte skulle vara lämpligt med ett fadderbarn såhär till jul? Jobbarkompisen: - Nej, vi brukar faktiskt ha skinka till jul! "Klick" Citera
Zarec Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Det är inte farten som dödar, det är smällen Eller på engelska: It's not the fart that kills, it's the smell. Citera
Macket Postad 28 December , 2007 Rapport Postad 28 December , 2007 Vad är det för likhet mellan Jonas Gardell och Israelerna? Svar: Båda vill ta Mark i Gazaremsan. Citera
jojo90 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 *knark,knark* -Vem e det som knarkar på min dörr - Det är Mari-Juana och Ann-fetamin -jasså, hur mår ni? -vi morfint, vi skulle vilja ha en gryta att koka in Citera
Hasselby Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Varför är Hjort aldrig ångerfull? gjort är gjort. Citera
BingoBenny Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 *knark,knark*-Vem e det som knarkar på min dörr - Det är Mari-Juana och Ann-fetamin -jasså, hur mår ni? -vi morfint, vi skulle vilja ha en kryta att koka in Vad är en kryta? Citera
HouseDoG Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har du sett Stevie Wonders fru? - Nej? Det har inte han heller!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! *not* Citera
Recommended Posts