kurtan Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 "Vad är det för likhet på en spermie och en Stockholmare?" "Det är inte många det blir folk av." Citera
GreenCap Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Vad är det för likhet mellan Liseberg och Gröna lund? Båda ligger i olika städer. En blondin går in i en matbutik och köper en morot, en gurka, en banan, en zuccini och en tub med tandkräm. När hon kommer till kassan så frågar killen som sitter där: -Du är singel va? -Ja, hur visste du det? -För du är skitful! Citera
kurtan Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Han sporde försiktigt sin hustru: "Jag förde väl inte mycket väsen av mig när jag kom hem från festen igår kväll?" "Inte alls," svarade hustrun. "Du var tyst som en mus, men de två som bar hem dig förde ett himla oväsen." "Hur kom du hem efter festen igår?" "Som en blixt!" "Så snabbt?" "Nej, men liksom i sick-sack..." Olycka i Trosa! Tunneln vid Lårviken avstängd pga. sanering av oidentifierad vätska i närliggande buskage. Har ni ändå ärende till Trosa, tag Bakvägen! Citera
hager Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Det var en pingvin och en isbjörn som skulle simma till nordpolen, då sa pingvinen -"Jag börjar". Så hoppade han i, men precis när han träffade vattnet så kom en haj och åt upp han. Då sa pingvinen -"Det gör inget för solen är gul". Citera
kvarko Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Vilken var Gorbatjovs favoritmat? GORBYS PIROG! Citera
alex1759 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Varför föddes inte Jesus i USA? Svar: Det va omöjligt att få tag i tre visa män. Citera
kurtan Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 - Jag har hört att du ska gifta dig med din förra frus syster. - Det stämmer. Det skulle nämligen bli alldeles för jobbigt att tämja en ny svärmor. - Varför blundar du? - Jag var mitt inne i en blinkning, och så tappade jag intresset. Citera
Ignatius Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Tema: Efter festen Biskopen: En sådan skiva till och jag byter stift! Grosshandlar Lamm till kamrer Bagge: Lamm får tacka Bagge. Citera
kurtan Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 - Hör här, det står i tidningen att polisen söker en person av medellängd för ofredande av damer. - Står det vad man får i lön? Citera
Ignatius Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Arbetsskyggaste efternamnet? Selander (Sällan-där) Citera
Sebas Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Negerpappan med son gick på stranden.sonen - Pappa får jag hålla i din snopp? pappan - Visst, men håll dig i närheten bara. Den var faktiskt sjukt kul Simpla skämt är ack så briljanta... Citera
GodOfPoker Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Alla barnen låg döda i poolen, förutom Kaj för det var han som lekte haj. Citera
GodOfPoker Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Alla barnen lyssnade på Darin förutom Carl, han var normal Citera
MikeTime Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 -Hörde du att det var knarkrazzia hos Michael Jackson igår!? -Näe..? -Jo, visst - i badrummet hittade de narkotika klass A, i köket narkotika klass B och i sovrummet fann dom hela klass 5c! Citera
yxa00 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Vad kallar man den som bara kan ett språk? Svar: Amerikan Lille Pelle drunknade, men det gjorde inget, för hans pappa har en korvkiosk. Varför kallas stockholmare 99or? Svar: de är inte riktigt hundra. Citera
Albert Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Vad händer med en jude som har ett enormt praktstånd när han springer in i en vägg? Han bryter näsbenet. Citera
pokerfacket Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Bellman och en rysk och en tysk skulle tävla om vem som hade den minsta pappan. - Min pappa är så liten att han sover i byrålådan, sa rysken - Min pappa är så liten att han sover i en skokartong, sa tysken - Jag har ingen pappa, sa Bellman. Han ramlade ner från stegen och slog ihjäl sej när han plockade jordgubbar. Citera
The Grand Bark Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Varför kallas stockholmare 99or? Svar: de är inte riktigt hundra. Du, det där tar jag som en komplimang ety 55orna i resten av landet inte ens når upp till sextio. Citera
Waggho Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 F: Hur ser man att en bil kommer från Jamaica? S: Det syns ju på reggaestreringsskylten. Citera
DocLame Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Alla barnen lyssnade på Darin förutom Carl, han var normal CarlDenNormalstore? Citera
weismyller Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Varning utdelad för rasistiska skämt - dev Citera
danny62 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Engelsmannen: Do you speak english ? Svensken: Nää ! jag spikar en bur. Engelsmannen: Ohh yes ! Svensken: Nää ! åt höns. varning utdelad för rasistiskt (, borttaget) skämt - dev Citera
MikeTime Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Detta är inte kul./Ängeln17 Citera
kurtan Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 -"Vad är det för likhet mellan Michael Jackson och en plastpåse?" -"Båda är gjorda av plast och farliga för barn." Citera
kurtan Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 -Kommer du ihåg Alzheimers förnamn? -Nej. -Passa dig! Det är så det brukar börja. Citera
Recommended Posts