Ängeln17 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Fi har tidigare fölorat en stor pott där h*n blev utdragen med AA. Sen dess har han pushat en gång när jag höjt pre från UTG med 9Ts. Han har även pushat först in på en flopp med bara låga kort. Detta är tredje varianten av push och frågan är hur vi gör. Kan vi folda mot ytterligare 17BB? Fi har statten 48/17/2,8 över enbart 114 händer. ***** Hand History for Game 486866295 ***** $500 NL Texas Hold'em - Saturday, Oct 27, 22:58:42 ET 2007 Table Diana 16 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Fi ( $159.27 ) Seat 2: XXX ( $890.22 ) Seat 3:Hero ( $1017.4 ) Seat 4: Fi2 ( $500 ) Seat 5: yyyy ( $875.26 ) Fi posts small blind [$2.5]. XXX posts big blind [$5]. Fi2 posts big blind [$5]. ** Dealing down cards ** Dealt to Hero [ ] Fi2 checks yyyy folds. Fi calls [$2.5]. XXX folds. Hero raises [$30]. Fi2 folds. Fi calls [$25]. ** Dealing Flop ** [ ] Fi checks Hero bets [$45]. Fi is all-In. Hero ??? Citera
sturedenstore Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Med beskrivningen på fi så finns inte fold för mig. Citera
Lisa87 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Även om han är tiltad så kan han ju ha floppat nått bra.. Vad sätter du honom på? Som f_eklund brukar säga "Vad ska han ha?" Du har outs mot det mesta som han kan ha floppat, eller? Du har troligtvis 8 eller T för vinst om du ligger efter, jag hade nog synat och hoppats på att han sitter med AK eller nått annat skumt EDIT: Oj, mitt inlägg blev lite konstigt, men iaf, jag hade aldrig hittat foldknappen i handen du beskriver Citera
checkamat Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 riktigt intressant hand?????????????????? allvarligt, varför postar du en sån här hand? vad tror du att du ska göra? Citera
Sansrom Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Du har på gränsen till odds för att syna om du är 100% säker på att han har {AA-JJ}. Lägg är med andra ord inte så begåvat. Citera
Akumila Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Agerar du sist preflop utan att sitta i BB? Jag fattar inte. Citera
Opteron Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 ultra-enkel syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyn!! Citera
Ängeln17 Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2007 riktigt intressant hand?????????????????? allvarligt, varför postar du en sån här hand? vad tror du att du ska göra? Vad jag tror eller vad jag gjorde är inte rellevant. Varför postar jag? Jadu, har du inte brain nog för att förstå varför så besvära dig inte med att skriva i tråden överhuvudtaget då. Agerar du sist preflop utan att sitta i BB? Jag fattar inte. När du påpekar så blir jag oxå konfunderad. Kollat tre gånger i PT och Fi sitter i SB men det står inte att han checkar först på flopp vilket han måste ha gjort i verkligheten. Skum bug i antingen PT eller i HH-converten. Men jag har ändra till hur det egentligen måste ha gått till. __________________________________________________________________ Sen var upplösningen så här Hero calls [$84.27]. ** Dealing Turn ** [ ] ** Dealing River ** [ ] Fishows [ ] two pairs, sixes and fives. Var rätt säker på att syn var rätt men efterom jag precis gått upp i nivå ville jag kolla med er andra gammla rävar. Tack för er medverkan. Case closed. Citera
sokrat3s Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Tack för er medverkan. Case closed. Ja case closed...Du ville bara visa en bad beat Citera
Ängeln17 Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Ja case closed...Du ville bara visa en bad beat Då hade jag postat den BB-tråden och inte här. Är det så konstigt att en som är osäker på spelet när man precis gått upp i nivå ställer dumma frågor så ok. Men för det så behöver man inte svara drygt och dumt. Då kan man ge fan i att svara alls. Citera
AdslVerbe Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Kollat tre gånger i PT och Fi sitter i SB men det står inte att han checkar först på flopp vilket han måste ha gjort i verkligheten. Skum bug i antingen PT eller i HH-converten. Den här bugen har jag oxå upplevt. Har du den senaste versionen av HH-converter? Jag tror nämligen inte det är PT det är fel på. Jag ar även sett detta med importerade Svs händer i PO. Citera
Ängeln17 Postad 29 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Den här bugen har jag oxå upplevt. Har du den senaste versionen av HH-converter? Jag tror nämligen inte det är PT det är fel på. Jag ar även sett detta med importerade Svs händer i PO. Öhhhhhhhh, ja det tror jag att jag har. Ska kolla det ikväll. Handen här är en import från SvS. Citera
Akumila Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Vad jag tror eller vad jag gjorde är inte rellevant. Varför postar jag? Jadu, har du inte brain nog för att förstå varför så besvära dig inte med att skriva i tråden överhuvudtaget då. När du påpekar så blir jag oxå konfunderad. Kollat tre gånger i PT och Fi sitter i SB men det står inte att han checkar först på flopp vilket han måste ha gjort i verkligheten. Skum bug i antingen PT eller i HH-converten. Men jag har ändra till hur det egentligen måste ha gått till. __________________________________________________________________ Sen var upplösningen så här Hero calls [$84.27]. ** Dealing Turn ** [ ] ** Dealing River ** [ ] Fishows [ ] two pairs, sixes and fives. Var rätt säker på att syn var rätt men efterom jag precis gått upp i nivå ville jag kolla med er andra gammla rävar. Tack för er medverkan. Case closed. Hmm. Det var faktiskt preflop jag tänkte på. SB synar i en limpad pott och du, som inte är big blind, höjer därefter. Citera
Recommended Posts