davecat Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Tjo. Jag letar efter pokersidor som man kan sätta in pengar på genom antingen sitt Maestro kort, eller från swedbanks internetbank. Anledningen till detta är att jag smidigt vill kuna sätta in pengar idag, och inte genom netteller eller liknande. Citera
aplsin Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Svenska spel stöder internetbank överföringar. Citera
davecat Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Ja just det, missade att skriva det men är nu ute efter någon annan site än just svenska spel och det är nog den enda jag hittat tillsammans med martinspoker, men där fick jag det aldrig att fungera. Citera
brainslicer Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 inte kollat alla sajter men kan nästan lova att sajter som betsson, unibet, expekt paf(bookmaker sajter med svensk anknytning)... osv alla har internetbank möjlighet Citera
gazzaflush Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Problemet med internetbank är att det tar sån förbaskad lång tid att överföra! Skaffa ett visa-kort eller liknande, allt blir mycket smidigare om du inte ska lira svs som du tydligen inte vill göra. Maestro-kort funkar inte på någon klient jag lirat på iaf! Citera
Dead-Inside Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Vet att nån sida jag spelat på annat än SvS tar Maestro, men kommer fan inte ihåg vilken. Sorry. Citera
FraXioN Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Har du swedbank Internetbank kan du skaffa VISA e-kort gratis. Ett virtuellt visa-kort. Vet dock inte om det fungerar på alla pokersiter. Provade på party för 1 år sedan och då fungerade det inte. Citera
Jagged Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Har du swedbank och maestro kan du få ett mastercard, men detta är inte att rekommendera då många siter ibland kan komma att be om en bild elelr kopia av kortet... Och sitter du och försöker förklara att det finns en tjänst där man kan skapa ett krot blir de lite väl misstänksamma! Men annars finns redbet som man kan sätta in pengar praktiskt taget direkt på! Brukar gå på en tio minuter med en överföring från swedbank! på nätterna kan det ta längre tid. Sköna med redbet är att du får ut pengarna på en minut till swedbank! Ett stort plus! Citera
boman Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Skaffa E-kort, det är bra och säkert som fan. Citera
davecat Postad 29 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Tack för alla svar! Ska kolla vidare och se vad som låter mest givande Citera
Xaitra Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 vet inte om jag skulle rekommendera e-kort som insättningsalternativ. Då måste man nog kolla så att de inte kör med att man måste ta ut pengarna på samma sätt som man stoppade in de. Då det är lite problematiskt att ta ut pengar till ett e-kort har jag för mig. Citera
boman Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 vet inte om jag skulle rekommendera e-kort som insättningsalternativ. Då måste man nog kolla så att de inte kör med att man måste ta ut pengarna på samma sätt som man stoppade in de. Då det är lite problematiskt att ta ut pengar till ett e-kort har jag för mig. Ha inte för dig en massa. Citera
Fordie Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 uppar denna. vilka har instant med swedbank? /Fordie Citera
Recommended Posts