Gå till innehåll

Diskussion: CarlDenStore


boman

Recommended Posts

Verkar ju vara ett solklart fall av sabotage. Hur du trådlöst-nätverk hemma Carl? Du kanske rent av blivit hackad.

 

Verkar som att någon vill framställa dig i dålig dager och gör såhär. Att en människa kan förmå sig detta är sjukt.

 

Jag har ett trådlöst-nätverk och det här gör mig bara mer och mer rädd. Har någon verkligen tagit sin bärbara dator, tagit sin i på mitt nätverk och gjort dessa konton endast för att sabba för mig ? Om det är sant då vill jag få reda på vilka det är. Hur fan kan man göra så? Jag blir illamående av alla anklagelser snart. /CarlDenStore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 238
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kontot herrhag är min pappas konto och efter att jag haft dagboken i en månad så kom pappa in i mitt rum och sa :

 

"Vilken trevlig dagbok du har, men försök inte avslöja för mycket om ditt spel."/pappa

 

"Hur vet du om min dagbok?"/Carl

 

"Jag har gjort ett konto där."/Pappa

 

"Haha okej det visste jag inte, vad heter du där ? Men skriv helst inget, och absolut inget dumt om du nu ska skriva något."/Carl

 

"Okej, jag lovar. Jag heter herrhag. Lycka till."/Pappa

 

"Tack."/Carl

 

Jag tror jag skrattar så jag gråter :lol: :lol: :lol:

 

Hur kan man låta sig förlöjligas så mycket som du gör carl? Ditt statement är ett jävla skämt, fattar du inte det? Hur kan du tro att nån ska gå på det där?

 

Ja herregud alltså, jag finner inte ord. Det är synd om dig. Det är synd om dig som beter dig som du gör för att vilja bli omtyckt. För det är väl av den anledningen du hittat på det där statementet. Har du inte fått nån kärlek när du var liten eller vad är det som är fel med dig?

 

---

Infraction utdelad.

 

/Klyka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag skrattar så jag gråter :lol: :lol: :lol:

 

Hur kan man låta sig förlöjligas så mycket som du gör carl? Ditt statement är ett jävla skämt, fattar du inte det? Hur kan du tro att nån ska gå på det där?

 

Ja herregud alltså, jag finner inte ord. Det är synd om dig. Det är synd om dig som beter dig som du gör för att vilja bli omtyckt. För det är väl av den anledningen du hittat på det där statementet. Har du inte fått nån kärlek när du var liten eller vad är det som är fel med dig?

 

Jag tror inte du skrattar. jag tror du snarare är jävligt förbannad över att sanningen var annorlunda än den du trodde. Måste kännas förjävligt för någon som du som så gärna ville att det var jag som stod bakom alla dessa konton. Jag tycker synd om dig. Dra åt helvete. /CarlDenStore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden blir långsamt mer och mer osmaklig. Åtminstone krizz måste väl få en varning för hans otroligt dryga kommentar?

 

CDS, du måste inse att det finns folk som njuter av att se dig bli förbannad. De kommer fortsätta provocera dig oavsett vad som händer för att de tycker det är kul. Det kommer inte resultera i något konstruktivt att diskutera med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, men snälla rara, ni är ju för söta alla ni som sitter och skriver inlägg efter inlägg i den här tråden. Ska inte beblanda mig i ert tugg men tänk er in i det aktuella scenariot. Skulle inte ni tycka, i CDS sits, att det var alldeles förträffligt roligt att ~50-100 människor på ett forum engagerar sig så enormt i detta. Gammal som ung, skadeglädje som empati...Hade ett forum ägnat mig en hel tråd med sida upp och sida ner med inlägg från alla Sveriges hörn hade jag utan tvekan följt CDS exempel och höjt mig själv till skyarna med hjälp av flertalet konton. Ni kan väl inte på fullaste allvar tro att han sitter och skäms hemma över att han har gjort detta och på något sätt skulle få skuldkänslor? Jag skulle glatt göra ordning mig en kopp te och sätta mig och njuta av alla dessa inlägg som bara handlar om mig.

 

Och nej, jag är inte Carl och ja, jag är 19 och har säkerligen inte alla hästar i stallet men lever ett ganska bekymmersfritt liv för det.

 

Undra om inte detta var Carl iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt så har jag aldrig varit inne på min pappas konto och jag vet som sagt inte ens lösenordet men jag hade iallafall aldrig ens fantiserat om att logga in på hans användare. För er som inte tror på detta kan ni gärna ta mitt telefonnummer och höra med min pappa själv. Vi kan gärna ta det till en domstol och svära under ed om det skulle vara så. (Suck...)

 

Kontot nibla1920 är lika sjuk gåta för mig som kontot sonic111 är. Om moderatorerna påstår att dessa konton varit inloggade ifrån mitt ip så blir jag rädd på allvar. Jag måste ta kontakt med alla kompisar nu som någonsin varit inne på min dator eller läser min dagbok för att få reda på detta. Det är en OMÖJLIGHET. Det som bekymrar mig är verkligen dessa 2 konton och jag fattar ingenting. Har min mamma och bror gjort dessa konton ? KNAPPAST. Jag vill nästan se bevis på att de kommer ifrån mitt ip för jag förstår verkligen ingenting och det bekymrar mig något oerhört. Jag kan svära under ED på att jag aldrig någonsin befunnit mig på något av dessa 2 konton och det svär jag på min heder som människa på.

 

JAG KAN GÄRNA GÖRA ETT LÖGNDETEKTOR-TEST FÖR ER SOM HAR SÅ SVÅRT ATT SVÄLJA DETTA.

 

Kontot zsk98 har jag heller aldrig befunnit mig på och detta konto tillhör min vän Sami. För er som inte vet vem Sami är så är detta samma slags person som har gjort kontot StTropez och han spelar även under nicket heliga_ak på ongame. Sami har velat hålla sig extremt anonym angående sitt namn men han ger mig inget val här då jag MÅSTE försvara mig, för det har VERKLIGEN SKETT ETT MISSFÖRSTÅND HÄR.

 

Att han då ska ha gjort båda sina konton och skrivit sina inlägg under min ip-adress är ingen omöjlighet. Han befinner sig nämligen otroligt ofta hemma hos mig och lånar alltid min bärbara dator och sen så brukar vi spela, chatta, kolla på film osv. Jag har aldrig tänkt på att moderatorerna skulle kunna missuppfatta detta och tro att det är JAG som har gjort alla dessa konton och skrivit alla dessa inlägg. Jag är en vuxen man nu, jag kan stå på mig och det skulle vara under MIN VÄRDIGHET SOM MÄNNISKA att göra andra konton för att på så sätt "försöka hylla-mig-själv" och på så sätt försöka få en bättre stämning. Det är det värsta jag hört!

 

Jag tycker det är rent ut sagt förjävligt att moderatorerna låste mitt konto "CarlDenStore" och samtidigt tillåter denna tråd. Nu ser ni vad som har hänt. Folk har fått göra TOTALT FALSKA ANKLAGELSER helt i onödan och om det är något som man absolut brukar hata att få göra så är det att få ÄTA UPP SINA ORD.

 

Jag sitter här mållös framför datorn och fattar inte vad som har hänt. Jag har gjort ett enda konto och det är "CarlDenStore" och det är det ENDA KONTO JAG NÅGONSIN HAR VARIT INNE PÅ. Sami blev oerhört frustrerad över ett inlägg Sir_Shankly skrev och han ville svara direkt och tog min dator och loggade in. Att det sen var från mitt IP ska fanimej inte ge mig skulden för någonting.

 

För er som har svårt att svälja era ord efter detta kan ta kontakt med både mig, mina föräldrar och Sami genom telefon. Vi kan gärna prata och göra en större grej av det om ni vill. Jag sitter här med sanningen och det får ni helt enkelt acceptera.

 

Att sitta och kasta skit som många utav er har gjort utan att veta den riktiga sanningen det är bara förjävligt. Hoppas ni inte somnar inatt.

 

Fyfan.

 

/CarlDenStore

 

 

 

Tror inte det här är Carlthegreat, lutar mera åt Micke Westerlund :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt att ingen bett om ursäkt än. Jag blir den förste även om jag redan försvarat Salle i denna tråden. Jag ursäktar mig dock för att jag verkligen ett tag trodde att det var han som skapat alla dessa konton.

 

Denna tråden är ju en guldgruva för psykologer. Sjukliga vändningar och missförstånd.

 

Jag lider med dig Carl.

 

-Axel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja CarlDenStore's uttalanden/försvarsinlägg är ju helt sjuka, om det inte är någon som levlar dvs. Visar ju vilken trasig verklighetsuppfattning man kan ha.

Seriöst, tror du att någon tror på "avslöja-inte-för-mkt-om-ditt-spel-slashpappa"-snacket? Helt allvarligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är CarlDenStore som skriver och jag har nu fått låna min kompis Alex konto (som förövrigt befinner sig i Thailand just nu)

Kontot sonic111 OM DET INTE ÄR MIN MAMMA som gjort kontot

Kontot herrhag är min pappas konto och efter att jag haft dagboken i en månad så kom pappa in i mitt rum och sa :

"Jag har gjort ett konto där."/Pappa

"Jag heter herrhag. Lycka till."/Pappa

"Tack."/Carl

min pappas konto

fantiserat om att logga in på hans användare.

Kontot nibla1920 är lika sjuk gåta för mig som kontot sonic111 är.

alla kompisar nu som någonsin varit inne på min dator eller läser min dagbok Har min mamma och bror gjort dessa konton ?

Kontot zsk98 har jag heller aldrig befunnit mig på och detta konto tillhör min vän Sami. För er som inte vet vem Sami är så är detta samma slags person som har gjort kontot StTropez och han spelar även under nicket heliga_ak på ongame.

Att han då ska ha gjort båda sina konton och skrivit sina inlägg under min ip-adress är ingen omöjlighet. Han befinner sig nämligen otroligt ofta hemma hos mig och lånar alltid min bärbara dator

mitt konto "CarlDenStore"

gjort ett enda konto och det är "CarlDenStore" och det är det ENDA KONTO JAG NÅGONSIN HAR VARIT INNE PÅ. Sami blev oerhört frustrerad över ett inlägg Sir_Shankly

/CarlDenStore

 

Herrejävlar...grabben ÄR ju för fan hela PF.NU !!:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte du skrattar. jag tror du snarare är jävligt förbannad över att sanningen var annorlunda än den du trodde. Måste kännas förjävligt för någon som du som så gärna ville att det var jag som stod bakom alla dessa konton. Jag tycker synd om dig. Dra åt helvete. /CarlDenStore

 

Syn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...