Gå till innehåll

HerrDaniel och Djens säger adjö! =)

Djens

Recommended Posts

• Svars 357
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nissan 350Z, Mazda RX8, Boxter, Mustang?

Boxster heter det (för de få nördar som bryr sig).

Den spöar de flesta i sin kategori vad gäller köregenskaper osv. Sen gäller de bara o tycka om designen och acceptera glåporden som kommer.

Jag köpte en sådan bla för designen. Min brorsa sa att jag var en idiot som kunde få dubbelt så mycket hästar för halva priset... men vem fan sa nåt om hästar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderade på det..När är man vältränad?

Jag siktar på och är en liten *HOST!* bit men inte jättelångt ifrån:

8*3 på sin vikt i bänk.

10*3 pullups (chins)

magrutor som syns genom en T-shirt

Klart synliga ansiktslinjer vid typ haka och kinder?

Det låter vettigt va?

Låter bra. Lägg till:

3*10 1.5 gånger kroppsvikt benböj

Lyfta 2 gånger kroppsvikt marklyft.

Klarar du det är du helt klart fitt men knappast bitig.

Koncentrera dig på bänk, böj, mark och chins så kommer resultaten snabbt.

Finns inget som är så skönt som att köra 4*10 benböj så huvudet håller på att explodera efter en natts rejäla utdragningar. Rensar skallen.

För magen

och inte minst

Länk till kommentar

Gårdagen slutade cirkus 300 upp. Kvällsessionen slutade breakeven, mycket tack vare att jag skottade bort ett inköp på NL500 samt att jag lirade den här handen lite väl hårt! :lol:

Prima Network No-Limit Hold'em, $2.00 BB (3 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

SB ($115.52)

BB ($219.50)

Hero ($533.95)

Preflop: Hero is Button with 2[:club:], 2[:spade:].

Hero raises to $76, SB raises to $116.52 (All-In), 1 fold, Hero calls $40.52.

Flop: ($235.04) 6[:diamond:], T[:club:], 8[:heart:] (2 players, 1 all-in)

.

Turn: ($235.04) 6[:club:] (2 players, 1 all-in)

River: ($235.04) J[:club:] (2 players, 1 all-in)

Final Pot: $235.04

Results in white below:

SB has Ks Kd (two pair, kings and sixes).

Hero has 2c 2s (two pair, sixes and twos).

Outcome: SB wins $235.04.

Men nu är ja igång igen efter att hela dagen rykt på besök av föräldrarna, mathandling och vaccination med jordens kö. Ligger runt 600 upp för tillfället efter att ha fått en smakstart när ja träffar 2-outarn på turn och får in degen mot vad förmodligen var ett överpar på typ första handen.. :P

Länk till kommentar

Så i min ilska över ovanstående tog jag en tur på stan, blev uppraggad av en tjej som läser min blogg här och ville jag skulle ta lite kort på henne att lägga upp. Vi gick snabbt över till allvarligare saker som att dricka te så det blev bara en bild.

dfglngdf46sr9.th.jpg

Länk till kommentar

Ne, vi drack te, hon städade min lägenhet, lagade pasta med currykyckling till mig, kliade mig på ryggen medan jag åt, sedan skickade jag ut henne. jag undrar fortf. vad hon hette.

Det är fult att ljuga Djens! =)

Breakeven för dagen nu, måste in till skolan en sväng sen äre thaiboxning ikväll så får se om man hinner me nåt mer... :-(

Länk till kommentar

Eftersom jag tänkte spela i princip nonstop fr.om. imorrn tills söndag så tittar jag på lite filmer idag och ska gå o sova tidigt.

Först ut var den förträffliga scifiactionfilmen "Bloodsuckers" , regisserad av den mycket duktiga Uwe Boll, den har beskrivits som "Buffy möter startrek". Ett måste, om inte annat för Natassia Malthes karaktär "Quintana" :shock::-P

natassia_malthe_2.jpg

(Nej, jag tänker inte skala ner bilden, i dagböckerna får man härja "nästan" fritt.)

Så nu tänkte jag att nästa film måste vara "Bloodrayne II" där norska Natassia spelar huvudrollen. Ni som tittade noga såg henne också som "Ayane" i DoA filmen. Jag föredrar henne i svart korsett framför lila hår dock.

Rekommenderar även "Good luck chuck" som precis släpptes i vattnet på en piratbukt!

Recension av BR2 senare.

Länk till kommentar

Djens har alltid varit en kåtbock och tét gör det förmodligen värre som sagt! :lol:

Kul en hand får stå i en stor pot som omväxling! :P

Prima Network No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

MP ($96.48)

Button ($228.20)

Hero ($358.00)

BB ($89.21)

UTG ($396.00)

Preflop: Hero is SB with 8[:spade:], 8[:club:].

UTG raises to $8, 2 folds, Hero calls $7, 1 fold.

Flop: ($18) 6[:spade:], 8[:diamond:], 6[:club:] (2 players)

Hero checks, UTG bets $15, Hero raises to $50, UTG calls $35.

Turn: ($118) 5[:heart:] (2 players)

Hero bets $90, UTG raises to $338 (All-In), Hero calls $211 (All-In).

River: ($757) Q[:club:] (2 players, 2 all-in)

Final Pot: $757

Results in white below:

Hero has 8s 8c (full house, eights full of sixes).

UTG doesn't show.

Outcome: Hero wins $720. UTG wins $37.

Annars har det varit väldans svängigt idag, mitt internet håller dessutom på o cepar sig så vågar inte lira mer. Kopplas ner stup i kvarten... lite synd när man väl började stabilisera sig men va ska man göra..

svngigtap6.th.jpg

Länk till kommentar

• Skapa nytt...