Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som ni säkert har sett så kan man köra stars på svenska nu. Jag prova på det, men märkte att inte händerna registrerades i pokertracker. När jag bytte tillbaka fungerade det som vanligt igen. Kommer det gå att köra in händerna som vanligt i pokertracker, fast med svensk handhistorik?

Postad

Hej,

Precis som Juggler79 säger så är det något som Pokertracker för fixa i sitt program, dock finner jag det inte troligt att Pokertracker kommer erbjuda support för alla de språk som nu går att välja i PokerStars lobbyn.

Hälsningar,

Karl

PokerStars Support

Postad
Som ni säkert har sett så kan man köra stars på svenska nu. Jag prova på det, men märkte att inte händerna registrerades i pokertracker. När jag bytte tillbaka fungerade det som vanligt igen. Kommer det gå att köra in händerna som vanligt i pokertracker, fast med svensk handhistorik?

Samma sak med min "Tournamnet Indicator " - slutade att fungera direkt med stars på svenska - så det lär bli att forstätta på engelska då :-)

..men inget problem av större vikt för min del.