kausti Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Satte igång en omröstning i min dagbok, men skrev fel på ett av alternativen. Hur ändrar man alternativen? Hittar inte något vettigt ställe att göra det på Vet inte vad man ska söka på heller. Hänvisa gärna om svaret finns nånstans... Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 PMa mig eller/och Appel med de alternativen du vill ha, så kan vi ändra Citera
kausti Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2007 PMa mig eller/och Appel med de alternativen du vill ha, så kan vi ändra Så jag kan inte ändra dom själv alltså? Hur stänger man en omröstning? Måste man PMa detta också? Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Så jag kan inte ändra dom själv alltså? Hur stänger man en omröstning? Måste man PMa detta också? På båda frågorna, vi vet faktiskt inte Citera
Recommended Posts