Gå till innehåll

Partypoker bonus


Pokershark

Recommended Posts

Jag har fått en fixed release bonus på $125 som kräver 1500 poäng. Denna bonus får jag alltså direkt in på kontot och behöver inte reloada. Sedan har jag under samma gång fått en $100 depositbonus som clearas under 800 poäng.

 

Kan jag stacka dessa två dvs. spela först in den ena under de 800 första poängen och när jag sedan nått 1500 poäng releasar jag den sista?

 

Hur många poäng bör man få ungefär per bordstimme NLT200 sh?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Galet generösa bonusar du fick.

 

Jag som är VIP och inte spelat på deras sida på ett halvår blev alldeles varm inombords när blev erbjuden hela $60 om jag började spela igen! Dessutom hade jag otroliga 7 dagar på mig att spela in den. Patetiskt. Bättre måste dom kunna. Är man inte värd mer som kund än att få ca 2% rakeback för att börja spela igen? Förutsatt att jag rakeade ungefär $2-3k i månaden när jag spelade där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick en 100 dollars = 600 points:-)

 

Hmm är det samma jag fått? Under "New bonus offers" står bla.

 

20% extra (Max $100.00 USD)

 

Points = 6 times the bonus amount

 

Jag har inte spelat på party på evigheter så jag kommer inte ihåg nåt av deras poängsystem. Kommer bara ihåg att alla erbjudanden som kommer därifrån suger. Men är det månne så att denna bonus faktiskt är bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm är det samma jag fått? Under "New bonus offers" står bla.

 

20% extra (Max $100.00 USD)

 

Points = 6 times the bonus amount

 

Jag har inte spelat på party på evigheter så jag kommer inte ihåg nåt av deras poängsystem. Kommer bara ihåg att alla erbjudanden som kommer därifrån suger. Men är det månne så att denna bonus faktiskt är bra?

 

Beror på vilken nivå du spelar på, NL200 och uppåt är den inte så dålig (15x raked hands på NL200, 10x på NL400).

 

För andra nivåer:

http://pokerforum.nu/forum/666171-post10.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Galet generösa bonusar du fick.

 

Jag som är VIP och inte spelat på deras sida på ett halvår blev alldeles varm inombords när blev erbjuden hela $60 om jag började spela igen! Dessutom hade jag otroliga 7 dagar på mig att spela in den. Patetiskt. Bättre måste dom kunna. Är man inte värd mer som kund än att få ca 2% rakeback för att börja spela igen? Förutsatt att jag rakeade ungefär $2-3k i månaden när jag spelade där.

 

Konstigt. Hade du tömt kontot då?

Enligt min erfarenhet så bör man sluta spela och ta ut alla pengar (för att maximera EV).

Jag spelade uteslutande på Party. Fick bara skitbonusar (t.ex. 10x base points inom 7 dagar) och när de dessutom inte kunde uppfylla hälften av punkterna under 'Ace' valde jag att sluta spela och ta ut allting.

Efter ungefär 2 veckor fick jag ett mail om att de saknade mig och att jag fick $150 att spela för (dessa skulle visserligen omsättas 8x i party points, men man hade inget att förlora så det var bara att gambla med dem).

Så slutsatsen är att party straffar lojala spelare och belönar de som inte är lojala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar NL100. Jag har sett på partypokers tabell över poängtilldelningen och enligt den så ger NL100 5 poäng per 20 raked hands. Alltså 0.25 poäng per raked hand. Det skulle ju då bli 2400 raked hands för 100$ bonus. Och mycket riktigt 1500 raked hand på NL200 som Ekenstar skrev (upptäcker jag nu).

 

Lite bättre ändå på Cryptologic som ju har 5xMPP, vilket ger 2000 raked hand för 100$ (+ rakeback). Jag antar att raked hand betyder min. 5$ pott på party också.

 

Akumila. Ja jag har tömt kontot för länge sen. Nu som då går jag och skottar bort en liten inbetalning party gjort för att få igång mig :-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt. Hade du tömt kontot då?

Enligt min erfarenhet så bör man sluta spela och ta ut alla pengar (för att maximera EV).

Jag spelade uteslutande på Party. Fick bara skitbonusar (t.ex. 10x base points inom 7 dagar) och när de dessutom inte kunde uppfylla hälften av punkterna under 'Ace' valde jag att sluta spela och ta ut allting.

Efter ungefär 2 veckor fick jag ett mail om att de saknade mig och att jag fick $150 att spela för (dessa skulle visserligen omsättas 8x i party points, men man hade inget att förlora så det var bara att gambla med dem).

Så slutsatsen är att party straffar lojala spelare och belönar de som inte är lojala.

 

Jaså, man kanske borde tömma kontot då :]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...