Weedobooty Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Jag spelar alltid med minst fullt tillåtet inköp och retar mig som fan på alla skottapor som köper in för 20BB och spelar Bingo-poker. Varför finns det ingen sajt som har "No shortstack"-bord? Säg att om man trillar under 60BB och väljer att inte fylla på, så tvingas man sitta ut. Jag tycker det vore en bra idé. Citera
jonsapelle Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 finns på ipoker. för örvirgt är de enda som gynnas avd et bra spelare, inte aksinot, inted e dåliga spelarna så gvietvis kommer det ej breda ut sig. Citera
batio Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 tycker ja inte.jag gillar spela mot shortstacks Citera
Metaddict Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 finns på ipoker. för örvirgt är de enda som gynnas avd et bra spelare, inte aksinot, inted e dåliga spelarna så gvietvis kommer det ej breda ut sig. tycker ja inte.jag gillar spela mot shortstacks Någon särskrivning här. Något litet stavfel här. Ok. Men herregud, snälla människor, läs igenom texten ni skriver eeeeeeeen jävla gång innan ni skickar den. Konstigt att typ alla vettiga PF'are flyttat verksamheten härifrån när alla nya trådar ser ut såhär? Citera
batio Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Någon särskrivning här. Något litet stavfel här. Ok. Men herregud, snälla människor, läs igenom texten ni skriver eeeeeeeen jävla gång innan ni skickar den. Konstigt att typ alla vettiga PF'are flyttat verksamheten härifrån när alla nya trådar ser ut såhär? en" stavas med ett e inte 8 stycken e Citera
Partyjack Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Shortstack = Fisk Fisk = Bra Har jag missat något? Citera
rk2005 Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 På 5-10 HU CG är det väldigt enerverande när folk kommer in med 20 bb och dubblar genom en. Sen så måste man kämpa mot sina egna pengar väldigt jobbigt... Ska nog hålla mig till 50 sngs i framtiden ... Citera
christoffer87 Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 fullstack borden på ipoker är bra om man inte vill tampas med shortstacks. ruggigt dryga är dom. speciellt om man känner igen nicket som alltid kommer in hitnrunnar och drar Citera
HerrDaniel Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 På 5-10 HU CG är det väldigt enerverande när folk kommer in med 20 bb och dubblar genom en. Sen så måste man kämpa mot sina egna pengar väldigt jobbigt... Ska nog hålla mig till 50 sngs i framtiden ... Så länge dom är kvar så vinner man ju oftast tillbaka dom och lite till. Det jävliga är dessa förbannade hit and runners som dubblar nån gång o sen drar... Citera
Metaddict Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 en" stavas med ett e inte 8 stycken e Gå till StetsonPokers VIPshop och köp deras specialpaket är du snäll. Efter att du livstidsbannat dig själv från PF såklart. Citera
DrRoland Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Så länge dom är kvar så vinner man ju oftast tillbaka dom och lite till. Det jävliga är dessa förbannade hit and runners som dubblar nån gång o sen drar... Vad är problemet? Vinner dom så har dom ju vunnit fair and squair. Det är ju inte dina pengar längre och dom får således göra vad dom vill med dom. Precis som partyack säger så är de flesta shortstackar fiskar. Varför försöka få bort dom och göra borden svårare? Citera
Waggho Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 finns på ipoker. för örvirgt är de enda som gynnas avd et bra spelare, inte aksinot, inted e dåliga spelarna så gvietvis kommer det ej breda ut sig. De som gynnas är snarare de förlorande spelarna som inte längre har råd att köpa in sig på höga nivåer utan tvingas spela lägre och därmed förlora mindre. Citera
frekje Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 vore helt underbart med ett sådant bord. Citera
jeneqvist Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Den enkla anladningen till avsaknaden av sådanna bord är att det inte efterfrågas av marknaden. Ja du och några grinders till vill säkert ha sånt men även om vi räknar att alla grinders vill ha den funktionen så är det definitivt inte representativt för nätpokerspelares allmänna önksemål, snarare tvärtom. Citera
jonsapelle Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 De som gynnas är snarare de förlorande spelarna som inte längre har råd att köpa in sig på höga nivåer utan tvingas spela lägre och därmed förlora mindre. jo men skicklighetsmässigt gynnar det ju bättre spelare. Citera
rk2005 Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 En som spelar på SS är MILANO har sett honom på ganska höga bord men han är en "hit and runner". Citera
niotio Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Jag spelar alltid med minst fullt tillåtet inköp och retar mig som fan på alla skottapor som köper in för 20BB och spelar Bingo-poker. Varför finns det ingen sajt som har "No shortstack"-bord? Säg att om man trillar under 60BB och väljer att inte fylla på, så tvingas man sitta ut. Jag tycker det vore en bra idé. Tycker du vi ska stänga ute all fisk som vill sitta med 40-50bb alltså? Fine, sitt du på deepstacked mot de andra regulars'en så sitter jag mot fisken. Citera
Gahlster Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 jo men skicklighetsmässigt gynnar det ju bättre spelare. Njae, de skickligaste spelarna möter ju då bättre motstånd vilket gör att en del av edgen försvinner och då krymper även vinsterna för de duktiga. Citera
Pedroboy Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Jag spelar på ipoker varje dag och det finns fullstack bord, men jag har aldrig sett något bord igång någonsin på nivå 3/6. Det är aldrig någon som spelar dessa typer av bord. Så det är inte eftertraktat av någon på det nätverket. Det alla vill är att fiskarna ska köpa in fullt, men det kommer inte hända. Har en fisk 200 dollar på sitt konto så är det bättre om han sätter sig med 200 på 3/6 bordet än att han sätter sig på 1/2 med 200 dollar. Citera
jonsapelle Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Njae, de skickligaste spelarna möter ju då bättre motstånd vilket gör att en del av edgen försvinner och då krymper även vinsterna för de duktiga. men donk djupa stackar gynnar bättre motstånd, givetvis om det sitte 6bra spelar epåe tt brod och ingen fisk så är ju itne det rba. suck alltså. Citera
Hjort Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Har en fisk 200 dollar på sitt konto så är det bättre om han sätter sig med 200 på 3/6 bordet än att han sätter sig på 1/2 med 200 dollar.Well, inte för 1-2 spelarna. Citera
batio Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Shortstack = Fisk Fisk = Bra Har jag missat något? nope, de bara fisk här som klagar på fisk Citera
batio Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Gå till StetsonPokers VIPshop och köp deras specialpaket är du snäll. Efter att du livstidsbannat dig själv från PF såklart. tiltad fisk? Citera
Gahlster Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 men donk djupa stackar gynnar bättre motstånd, givetvis om det sitte 6bra spelar epåe tt brod och ingen fisk så är ju itne det rba. suck alltså. 1. Är man kass på poker om man inte håller med dig, eller vad ville du säga till en början? 2. Skriv lite långsammare, blir väldigt jobbigt att läsa när var tredje ord är felstavat. Vad får dig att tro att en fisk skulle sätta sig på ett "No shortstack"-bord istället för ett vanligt bord som han alltid gör när de vanliga borden fortfarande finns? Citera
Tomtah Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Vart hittar man "no shortstack" borden på titanpoker? Titan är väl en del av ipoker ? Citera
Recommended Posts