Gå till innehåll

Bestpoker och Vista?


Jimbolito

Recommended Posts

Lagt in windows vista och kommer inte in på Bestpoker klienten, alla andra klienter jag testat funkar, även på ongame nätverket. Har testat att köra som admin också. Nån mer som haft problem, eller möjligen vet vad som kan vara fel?

 

Hej,

 

Låter märkligt. Många av våra spelare har VISTA och det ska inte vara nå problem. Testa att ominstallera, om inte det funkar, snacka med vår Live support så löser de detta med Ongame.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Låter märkligt. Många av våra spelare har VISTA och det ska inte vara nå problem. Testa att ominstallera, om inte det funkar, snacka med vår Live support så löser de detta med Ongame.

 

mvh,

 

BestPoker

 

Well, done both. Ominstallerat 3-4 ggr, tom ominstallera hela OS en gång. Snackat med Live support, fick till svar att jag skulle slänga iväg ett mail på engelska till nån adress och förklara problemet. Får väl göra det, men lär väl ta några månader innan det blir av, man är ju pokerspelare trots allt :roll: . Eller kan ni skicka hem nån till mig som fixar det? Jag genererar ju trots allt väldigt mkt i rake till sajten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, done both. Ominstallerat 3-4 ggr, tom ominstallera hela OS en gång. Snackat med Live support, fick till svar att jag skulle slänga iväg ett mail på engelska till nån adress och förklara problemet. Får väl göra det, men lär väl ta några månader innan det blir av, man är ju pokerspelare trots allt :roll: . Eller kan ni skicka hem nån till mig som fixar det? Jag genererar ju trots allt väldigt mkt i rake till sajten...

 

Oj, låter krångligt. Troligtvis är det något med din dator. När det gäller klientfrågor så är det bara Ongame som kan hjälpa till. Maila mig på daniel@bestpoker.com lite kort hur problemet ser ut så fixar jag iväg det till Ongame, så slipper du.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...