Gå till innehåll

.


Henke-Jo

Recommended Posts

Everest har HU ner till nl10 med riktigt dåliga spelare, vet ej riktigt hur raken är där då jag bara sett att min polare spelat där en del.

Om raken är samma som på prima är det nog svårt att vinna, raken på nl50 är brutal. Ofta blir det så att när man sitter med alla pengar på bordet framför sig så har man ingen vinst alls utan motståndarens inköp har gått till rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom till Prima så kan jag sitta å slaska lite med dig... Finns ju inget lägre än nl50 dock. Men det är ingen vidare hög nivå på nl50 och nl100. Finns ju några som är helt okey, men oftast är dem inte speciellt bra. Men se till att skaffa en hög RB för som många redan påtalat så är ju rejken riktigt saftig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar HU på Betson just nu och trivs riktigt bra!

Finns spel 24/7, helt ok support och går att få tag i ganska bra deals.

 

Spelar nl100 och kan rejka bort 60-80$ dollars på en timme när det blir lite action, vilket känns sådär.. Så utan en ok deal med siten så finns det nog inge värde!

 

Tänkt dela upp rullen snart och köra två sidor, står mellan crypto och prima, förutom Betson. Ngn med erfarenhet från båda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

deals med siten? rakeback är ju borta på ongame, men hröde iofs att de som hade 30% tidigare fick behålla den.

 

gör betsson deals under mattan?

 

tror det går att ordna på de flesta siter bara man pratar med dem, skulle som sagt aldrig spela Betson om de inte gav ngt tillbaka med tanke på vad mycke rejk de drar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...