Gäst Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Haha, hur visste jag att det här var din tråd när jag såg rubriken? Prima är ju rätt bra, tyvärr är rejken cappad på $1 till skillnad från $0,5 på exempelvis FTP. Har inte koll på fler sajter, men mitt tips är som sagt prima. Testa HU SnGs annars. Citera
Juggler Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Mmm inte svårt att gissa att det var en tråd från Henke-Jo. Självklart diskuterar vi bara rakeback som ges av sajten till alla. Citera
jinxad Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 ongame har det du söker med bord ner till nl10 väl? alltid ngn som kommer och sätter sig om man skapar ett nytt bord med Citera
Henke-Jo Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2007 vilken ongame sajt då Citera
dekutree Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Ongame tar ju en skjorta i avgift för varje turnering.. edit: sry trodde det var SnG, my bad.. Citera
Macroman Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Raken kommer äta upp all vinst på den låga nivån. Citera
Sylwester Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Raken är verkligen mördande på micro-HU. Citera
kfluffie Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 WPX har ju HU CG ner till NL10 samt 75% RB. Kan vara en bra sida att pröva på! Annars så har du ju HU SNG ner till bara någon dollar på i stort sett alla sidor och nätverk. Mvh, KF Citera
magico Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Everest har HU ner till nl10 med riktigt dåliga spelare, vet ej riktigt hur raken är där då jag bara sett att min polare spelat där en del. Om raken är samma som på prima är det nog svårt att vinna, raken på nl50 är brutal. Ofta blir det så att när man sitter med alla pengar på bordet framför sig så har man ingen vinst alls utan motståndarens inköp har gått till rake. Citera
Bobby_Chacon Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Kom till Prima så kan jag sitta å slaska lite med dig... Finns ju inget lägre än nl50 dock. Men det är ingen vidare hög nivå på nl50 och nl100. Finns ju några som är helt okey, men oftast är dem inte speciellt bra. Men se till att skaffa en hög RB för som många redan påtalat så är ju rejken riktigt saftig. Citera
Fudge Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Lirar HU på Betson just nu och trivs riktigt bra! Finns spel 24/7, helt ok support och går att få tag i ganska bra deals. Spelar nl100 och kan rejka bort 60-80$ dollars på en timme när det blir lite action, vilket känns sådär.. Så utan en ok deal med siten så finns det nog inge värde! Tänkt dela upp rullen snart och köra två sidor, står mellan crypto och prima, förutom Betson. Ngn med erfarenhet från båda? Citera
jonsapelle Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 deals med siten? rakeback är ju borta på ongame, men hröde iofs att de som hade 30% tidigare fick behålla den. gör betsson deals under mattan? Citera
Fudge Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 deals med siten? rakeback är ju borta på ongame, men hröde iofs att de som hade 30% tidigare fick behålla den. gör betsson deals under mattan? tror det går att ordna på de flesta siter bara man pratar med dem, skulle som sagt aldrig spela Betson om de inte gav ngt tillbaka med tanke på vad mycke rejk de drar. Citera
Recommended Posts