Gå till innehåll

Bästa bloggnätverket?


FreePlopp

Recommended Posts

Då min förra tråd, "Scams, stölder och allmänt snatteri.", låstes, så får jag väl starta en ny. Dock ändrar jag min rubrik från kriminalitetens mörka sida till bloggskrivande. Tänkte nämligen lägga upp det jag skrev igår på en blogg istället så att inte alla forums-Hitlers får snedtändning och djävulsblickar.

 

Så, vilket bloggnätverk tycker ni att jag ska fortsätta min kriminella bana på?

Hur många finns det? Vilken är det mest/minst trafik på?

 

Tacksam för svar.

 

God kväll, randoms!

 

The earth is our biggest access in the world. Use it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då min förra tråd, "Scams, stölder och allmänt snatteri.", låstes, så får jag väl starta en ny. Dock ändrar jag min rubrik från kriminalitetens mörka sida till bloggskrivande. Tänkte nämligen lägga upp det jag skrev igår på en blogg istället så att inte alla forums-Hitlers får snedtändning och djävulsblickar.

 

Så, vilket bloggnätverk tycker ni att jag ska fortsätta min kriminella bana på?

Hur många finns det? Vilken är det mest/minst trafik på?

 

Tacksam för svar.

 

God kväll, randoms!

 

The earth is our biggest access in the world. Use it!

 

Kommer följa denna slaviskt! Lova att du länkar adressen när du hittat din sida :-P

 

en sida som används flitigt är väl http://www.blogg.se, sen hur kul den är är väl en annan femma ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet egentligen inte vad jag ska tycka om en kriminell blogg, jag är egentligen inte så förtjust i kriminella människor. Fast iofs om du ser ut som de där roliga brottslingarna i serietidningar, de med buskiga ögonbryn,blängande blick och ett elakt leende ständigt så kan jag tänka mig att följa bloggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, får väl kolla upp lite olika bloggar.

Angående om hur jag ska göra något vettigt av mitt liv eller inte, är min ensak. Förresten, vad betyder att "göra något vettigt av sitt liv" egentligen?

Är det strävan efter att ha fått leva så nöjd som möjligt livet igenom?

Ska vi lägga all vår dyrbara tid på att försöka göra vår moder jord så mycket bättre som möjligt? Är vi utvalda av ett främmande fenomen som vakar varje steg vi tar?

 

De som är smarta nog tar hand om sig själv i första hand, och skiter även blankt i civilisationen runt omkring. Hade alla människor gjort detta så vore alla glada och nöjda. Eller? Vad är rätt/fel?

Dessa saker kommer att tas upp i bloggen, lite som ett biprojekt. Är väldigt skeptisk till det system vi lever i, så därför kan det vara kul att grumla runt lite på botten av det hela, och även dela med mig av mina filosofiska tankar.

 

Nu var jag väl lite väl OT kanske, men vad gör det? Har någon bestämt att det är bra eller dåligt att vara OT kanske? Och NEJ, jag är inte hög/påverkad/skadad. Lever i nuet. Zen.

 

Tänk er tillbaka till den dag då ni föddes. Tänk er sedan tillbaka ungefär 1 år innan det att ni föddes. Där är den bästa platsen. Där vill jag bo.

 

God kväll, randoms!

 

Searching for the Key of Freedom? Have a look in my blog...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bloggnätverk?

 

varför inte bara posta på generisk underground-forum? finns ju x antal som diskuterar olagligheter. polisen brukar vara rätt duktig på att infiltrera dem ändå dock. flytta till jamaica lär inte hjälpa överdrivet om polisen bryr sig om dig. proxy hjälper lika bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl maila ut nyhetsbrev till dem som är intresserade.

 

devalanteriel, längesen du fick dig något roligt i sänghalmen?

Och JA, jag skiter i om jag blir bannad for life. Ska inte missunna dig chansen att få leka lite hövding över oss småindianer. Tacka och buga.

 

God kväll, randoms!

 

We are spending half of our lives trying to make OTHER people happy. What are you doing with YOUR half?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

devalanteriel, längesen du fick dig något roligt i sänghalmen?

Och JA, jag skiter i om jag blir bannad for life. Ska inte missunna dig chansen att få leka lite hövding över oss småindianer. Tacka och buga.

 

Hehe, Plopp, du ska inte bli förvånad om du blir bannad härifrån, ty här på PF är det bäst att vara en moralens man och ställa in sig i ledet.

 

Här blir man bannad för att skämta om lukten av rutten kuk, censurerad för att lägga upp en länk till en Ultima Thule-video, eller som i ditt fall varnad för att lägga upp en originell och rolig dagbok. Att kalla någon för "idiot", det är bara glömma om du inte vill bli borttagen.

 

Inte ens en liten länk får du posta. Nej, självklart inte! Varför skulle du? Det är väl HÖGST opassande! Tänk om någon tar illa vid sig. Huvva!

 

Nä, vet du vad. Jag hade inte heller brytt mig ett skit om jag blev bannad. Snarare ser jag det nästan som någonting bra.

 

Och glöm inte att inkludera mig på maillistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, Plopp, du ska inte bli förvånad om du blir bannad härifrån, ty här på PF är det bäst att vara en moralens man och ställa in sig i ledet.

 

Här blir man bannad för att skämta om lukten av rutten kuk, censurerad för att lägga upp en länk till en Ultima Thule-video, eller som i ditt fall varnad för att lägga upp en originell och rolig dagbok. Att kalla någon för "idiot", det är bara glömma om du inte vill bli borttagen.

 

Inte ens en liten länk får du posta. Nej, självklart inte! Varför skulle du? Det är väl HÖGST opassande! Tänk om någon tar illa vid sig. Huvva!

 

Nä, vet du vad. Jag hade inte heller brytt mig ett skit om jag blev bannad. Snarare ser jag det nästan som någonting bra.

 

Och glöm inte att inkludera mig på maillistan.

 

Vem tvingar dig att hänga här? Vore ju bara bra om lite bitter fisk hittar något annat ställe att förpesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem tvingar dig att hänga här? Vore ju bara bra om lite bitter fisk hittar något annat ställe att förpesta.

 

Hahaha, här försöker man ge lite konstruktiv kritik och så självklart blir man påhoppad av någon bög. Får man inte försöka utveckla det samhälle man lever i? Standard!

 

(Nu kallade jag dig bög, så jag kanske blir bannad. Du kallade ju mig fisk så jag anser mig ha rätt till det. SMAKA!)

 

Varning utdelad. /Juggler79

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...