Gå till innehåll

Scams, stölder och allmänt snatteri.


FreePlopp

Recommended Posts

Nu är det dags; Har kommit fram till att jag A. aldrig kommer vinna storkovan på poker, och B. att jag inte äger någon som helst form av moralitet, skuldkänsla eller vördnad för andra. Även punkt C. att jobb är ett slavgöra, och att jag inte är den typen som jobbar 9 till 17-jobb, är väldigt viktig i detta sammahang. Detta leder fram till Slutsatsen att jag ska bli en ofantligt beryktad och, förhoppningsvis, rik tjuv. Kalla mig dum-i-huvudet eller vad som helst. Jag tål det mesta, och jag tror att yrket som tjuv kräver en viss känsla av att ta det mesta för givet och inte bry sig så mycket om andra. Även utnyttja systemet till maximal utvinning för sig själv är även en tanke som smakar "mumma" på tungan. För det är väl det livet handlar om? Att tänka så mycket på sig själv som möjligt...

 

Jag har ett mycket fördelaktigt utseende för att kunna utföra allt. Ingen tror på att en "genomsnäll" 18-åring har begått några småbrott. I själva verket letar de nog troligen efter "Knarkar-Lasse" som hoppat in och ut från SingSong de senaste 10 åren. Min fingerfärdighet är ett stort plus. Jag ska även använda mig av diverse medarbetare, men det är inget jag pratar högt om.

 

I nästa inlägg kommer min första scam att läggas upp. Jag lärde mig denna av ett TV-program. "TV-program ?", frågar ni. Ja, jag trodde inte heller att jag skulle sjunka så lågt, men dessa scams, som detta program testar, är helt enkelt för +EV för att inte utnyttjas.

 

God kväll, gott folk!

 

varning utdelad - dev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givetvis kommer bilder läggas upp på själva utförandet, i den mån det går vill säga. Det är ju inte helt klyftigt att lägga upp bevismaterial på ett öppet forum. Förhoppningsvis kommer mitt grindande med väskryckningar, snatterier och stulna VISA-kort att snappas upp av media. Jag funderar även på att lämna någon form av "avtryck" eller kännemärke för att bevisa att det är jag som utfört diverse kriminella handlingar. Detta har fällt många begåvade tjuvar i åratal, och jag tror att jag håller mig till att bygga lite rulle innan jag använder mig av detta. Nu är det dags att studera lite snatteriteori. Allt kommer att finslipas "in i minsta detalj". En ledtråd till mitt första uppdrag; Väskor, dock inte hederliga väskryckningar då detta är för riskabelt.

 

God kväll, randoms!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt är varken brottsinstruktioner eller allmänna nonsensinlägg tillåtet på pokerforum. Tråd stängd och varning utdelad.

 

Ni andra s.k. vuxna människor borde ta er en allvarlig funderare över hur coolt det egentligen är med fräcka one-liners eller inlägg som "idiot". Har ni problem med en användare vänder ni er till en moderator, punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...