Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tycker att raken på everest e orättvis, läste precis att raken e lika hög på 0.25 som 0.5 och 1 dollars borden.

Se länk http://www.everestpoker.com/sv/rules/rake.html

Detta betyder att man som småspelare betalar mer procentuellt till Everest.

Tycker ochså att raken e ganska hög, 3 dollar som max(Fullring). Lirade innan på pokeroom mest på 0.25 och 0.5 där e raken är max 1,5 och med rakeback så är de betydligt generösare att spela där.

Tycker de bra med bonusarna men antar att de e istället för rakeback men måste säga att dom e svåra att nå för en småspelare som jag. Den här månaden var de 6000 poäng vilket väldigt mycket för mig. Man måste nästan minst spela på 1 dollar för att nå den.

Mina förslag är följande

* Anpassa raken efter blindsnivån

* Låt spelaren välja olika bonusnivåer berende på mycket han/hon spelar

Hoppas Everest lyssnar på den lilla vardagsspelaren som jag

Mvh

Tom Thollander

Postad

Inte för att vara spydig, eller inte så jättespydig då men...

Whaaat´s the problem, ett företag tar x betalt för sina tjänster, är du inte happy så byt till ett annat företag, dvs annan sajt!

Postad

Whaaat´s the problem, ett företag tar x betalt för sina tjänster, är du inte happy så byt till ett annat företag, dvs annan sajt!

Så man får inte under några omständigheter ge förslag eller feedback till ett företag. Good thinking!

Postad

Mja.. svårt att anpassa till verkligheten

Postad

Dr Roland har en poäng. Men samtidigt tycker jag att det är viktigt att framhäva sin åsikt. Själv har jag ringt till Eritreas ambassad i sthlm flera ggr och frågat om de kan frige Dawit Isaak. Det kan de givetvis inte, men ju fler som ringer, desto mer tänker de sig för innan de fängslar svenska fångar nästa gång.

Destamma gäller poker, ju fler som klagar desto mer funderar de på att anpassa raken. Jag hade bytt klient om jag tyckt det varit orättvost mot min nivå, men tycker du borde sända iväg ett mail också.

Postad
åtminstone i de flesta fall, inte knutet till nivåerna.

Nja, sajterna går ofta back på de spelare som spelar på de högsta nivåerna, för där kostar transaktionsavgifterna väldigt mycket. Att cappa $3 på ett 100-200 bord är därför inte heller helt logiskt.

De spelare som sajterna ska gulla mest med är midstakesspelarna.

Postad

De väl ganska enkelt svar då ofta spelare från icke-engelska språkiga länder e ganska dåliga. Man får väga upp om man vill spela på en sida med bra spelare och bra bonus eller eller en sida med dåliga spelare och dåliga bonusar

Postad
Klienten kanske är oskön ? tänk lite
Klienten oskön? Snälla någon, jag kan garantera dig att alla som föredrar Everest jämfört med andra sidor, att det beror till 90% tack vare (fisk)motståndet på sajten.
Postad
De väl ganska svar de ofta spelare från icke-engelska språkiga länder som e ganska dåliga. Man får väga upp om man vill spela på en sida med bra spelare och bra bonus eller eller en sida med dåliga spelare och dåliga bonusar

Någon som kan översätta?

Postad
Bra bonus/rakeback = bra motstånd

Dålig bonus/rakeback = dåligt motstånd

Tror det var kontentan. Första meningen är fortfarande ett mysterium...:roll:

Synd, det var den jag var nyfiken på...

Postad
Synd, det var den jag var nyfiken på...

första meningen lydde så här:

"De väl ganska svar de ofta spelare från icke-engelska språkiga länder som e ganska dåliga."

Jag tolkar den som: Det är väl ganska ofta de spelare, som kommer från länder där gemene man inte behärskar engelska, som är dåliga på poker.