Soni Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hej jag hittar inga bra pokerklienter som törs installeras I linux?, finns ju bara windowsprogram verkar det som? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mukkitre Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hej jag hittar inga bra pokerklienter som törs installeras I linux?, finns ju bara windowsprogram verkar det som? http://www.simbapoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Det finns även webbklienter till Ongame och B2B som fungerar fint under Linux. Spelar bara poker under Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Med senaste Wine kan jag köra både nordicbet och pokerstars. Har för mig att worldpx funkade också. Har du en hyffsad dator och tålamod kan du säkert få igång ALLA klienter under WMware... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Ok tack så mycket =). see ya at the tables ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Jag är helt ny på linux (Ubuntu) och gillar det skarpt trots att jag inte kan så mycket. Hur som helst så lyckades jag precis köra Svenska Spel med wine, detta på första försöket utan att ändra någon inställning! Pokerklieneten flöt t.o.m. bättre i Ubuntu med wine än vad det gör i vanliga fall på min bärbara i windows. Det enda som inte funkade var ljudet från borden, men det lär man ju kunna fixa till med lite tålamod... Det jag gjorde för att få igång det var bara att ladda ner installationsfilen från svenska spel och sen köra den med wine. För er som inte sett hur bra man kan ha det om man väljer bort windows så ber jag er kolla på DENNA video. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skalman5 Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Du ovan: Fått Alsa ljudet å funka i SS klienten? Kör man med OSS så funkar det litegrand men ytterst dåligt. Skulle va gyllene om det gick med alsa-inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skalman5 Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 Nu fick jag plöstligt ALSA ljudet att funka i SS klient. gedit ~/.asoundrc pcm.css { type asym playback.pcm "hw:0" } wine regedit [HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\DirectSound] "DefaultBitsPerSample"="16" "DefaultSampleRate"="48000" "HardwareAcceleration"="Full" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\Drivers] "Audio"="alsa" Funkar klockrent efter det.. :shock: (iaf för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts