Gå till innehåll

Två frågor


vafantroru

Recommended Posts

tjena, funderat på att köpa pockertracker och använda det ihop med pacehud så man ser stats på sina motståndare. Hursomhelst har jag två frågor, riktigt tacksam om ngn kan hjälpa mig att besvara dem!

 

1. Jag har "demo-versionen" av pockertracker och har importerat handhistories, men kan inte se statsen ngnstans:roll: . Testade att gå in på "ring game player statisc" men de står bara 0 äverallt som de inte finns ngt att läsa. hur gör jag?

 

2. Funkar Pokerace hud även om jag kör miniview åtta bord samtidigt på prima?? eller måste borden vara i "original size"??

 

 

 

GRYMT TACKSAM FÖR SVAR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Jag har "demo-versionen" av pockertracker och har importerat handhistories, men kan inte se statsen ngnstans:roll: . Testade att gå in på "ring game player statisc" men de står bara 0 äverallt som de inte finns ngt att läsa. hur gör jag?

Det kan vara så att du inte har kryssat för vilka nivåer du vill visa statistik på. Gå till tabben längst till höger (preferences tror jag den heter), där finns det en lista med nivåer som man kan bocka för. Om ingen är ikryssad visas ingen statistik.

2. Funkar Pokerace hud även om jag kör miniview åtta bord samtidigt på prima?? eller måste borden vara i "original size"??

Så vitt jag vet så måste de vara originalstorlek. Det har inte funkat för mig att köra miniview i alla fall, men det kanske finns något sätt att fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...