valterego Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Planerar man att utöka medlemsantalet är det nog något man bör bry sig om.... och jo, det händer i styrelser hela tiden. Är man offentlig person får man tåla att ta kritik även från icke-medlemmar. Fråga ledamöter för fackstyrelser, bolagsstyrelser etc etc. För övrigt håller jag med sistnämnda talare att ingen skugga bör falla över Peder. //Erik Jag vill även poängtera att vi som styrelse är tillsatta på årsmötet av våra medlemmar för att sköta saker som t. ex. denna. Att det, som i vissa fall, kommer icke-medlemmar och kräver saker till höger och vänster är ingenting som vi behöver bry oss om. Det hade inte hänt i ngn annan styrelse. Citera
Jennez Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Jag får stämma in i kören. Jag känner Peder personligen och kan väl därför tillåta mig att provocera honom lite extra. För övrigt fick jag en del annan information kring det här från annat håll än den här tråden (dock inte från Peder) vilket gjorde att jag reagerade starkt. Jag anser fortfarande att jag hade rätt i sak men du skötte det snyggt Peder. Citera
kfluffie Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 You're doing fine Peder! Och önska Mikael lycka till i framtiden! Mvh, KF Citera
Peder Månsson Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Tack. Jag som person är dock fullständigt ointressant. Vad som är intressant är arbetsklimatet för styrelsen. Kritik kan och ska man förvänta sig från alla håll, och jag ser inget problem i det. Jag ser dock problem när kritik nära nog blir till krav. Du kan aldrig få alla nöjda. Citera
Ängeln17 Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Har följt denna tråd med intresse och tycker utifrån min egen erfarenhet av div styrelseuppdrag i idiella föreningar att det här har skötts på ett förträffligt sätt av Peder. WP Citera
Joakim G Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 edit: tog bort onödigt OT-tjafs om forumsclowner ang. SvePof /Joakim Citera
Peder Månsson Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Tråkigt med rykten. Låter jättebra Joakim, en rådgivande instans kommer diskuteras på nästa styrelsemöte. jag ser inga anledningar till att det inte skulle vara igång inom kort. Citera
Recommended Posts