ludvvig Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 japp det var långt. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladiatorn Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Långt var det ja! Men det var mycket intressant läsning också! Hur gammal är du? Jag spelar själv hockey på elitnivå och räknas även jag som junior , så det ska bli kul och kanske snacka lite hockey också! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Hoppas du gular din lilla mört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 LYcka till med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sletzos Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 De va som fan! Här har du startat DB utan att säga till... Håller du dig på rätt nivå så kommer det gå bra. Tyvärr har det väl någon gång ibland slutat med skottning, som du vet.. SKOTTA INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_corncob Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Denna dagbok ska jag följa, kul att läsa när någon är duktig på att skriva! Lycka till både med pokern och med hockeyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Kul o se att du plussar lite Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Vet inte om jag gillar synen med ess 5 pree-flopp efter en reraise? Sen tycker jag att du gör helt rätt att cheka turn, du behöver verkligen inte ha den bästa handen. Jag tror han hade 88, 1010 eller JJ:p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sletzos Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Spelar NL50 fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 De va som faan... att du inte gulat gör mig förvånad... GL mate Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladiatorn Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Hoppas jag inte tårkade ut er! =) Jag spelar B-Jun elithockey samt även A-jun. Har även a-lag i division ett, hoppas väl ta plats om något år där! Var lirar du? Spelar B-jun jag med AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Vi spelade en del på SvS för länge sen. Det jag minns av din spelstil var att du spelade ganska irrationellt och gjorde en del galna moves. Håll dom till ett minimum, iaf så länge du spelar relativt låga nivåer då folk är alldeles för synglada ändå, så ska det nog gå bra. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts