Gå till innehåll

Månadsresultat september


Ignatius

Recommended Posts

  • Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker fortfarande att det är otroligt att folk plussar så mycket och ändå orkar bry sig om ett pokerforum. Vad för limits spelat du (och ni andra som plussar så här mycket)? Hur är känslan när man insett att man tjänat mer på en månad än vad de flesta gör på 1-2 år?

 

Sjuka är att killen fortf. går på gymnasiet också :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Själv så plussa jag nog 5k$ efter att ha varit runt 10k$ plus i början av förra veckan. Men så tappa jag 5k$ på 2 dagar. Sick sick sick motrigg.

Men 3,700$+ på spelet, sen 1800$ bananer kanske. Får väl vara nöjd. Men vore ju inte fel med dom extra 5k$!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker fortfarande att det är otroligt att folk plussar så mycket och ändå orkar bry sig om ett pokerforum. Vad för limits spelat du (och ni andra som plussar så här mycket)? Hur är känslan när man insett att man tjänat mer på en månad än vad de flesta gör på 1-2 år?

 

Alltså, pokerforum.nu har ju spårat ur totalt nu, här lägger jag inte mycket energi längre. Känns som pf.nu's inställning är att bry sig så lite om möjligt om sina bra postare, vilket gör att dessa jagas iväg. Finns andra forum som är mer attraktiva, men framförallt har man liksom en krets som hjälper en utvecklas typ.

 

Har spelat 17k händer på 5/10 och 22.5 på 10/20 6-manna. Sen lite skott på 25/50 och lite HU.

 

Känslan är naturligtvis kanon. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, pokerforum.nu har ju spårat ur totalt nu, här lägger jag inte mycket energi längre. Känns som pf.nu's inställning är att bry sig så lite om möjligt om sina bra postare, vilket gör att dessa jagas iväg. Finns andra forum som är mer attraktiva, men framförallt har man liksom en krets som hjälper en utvecklas typ.

 

Kul att det går bra!

 

Blir dock lite konfunderad av det du skriver ovan. I och för sig finns det för många pf-muppar som inte förstår värdet av en bra handanalys och istället skriver tio poster om Nebbis attityd etc, men samtidigt är det många som uppskattar bra inlägg och vet vilka som förmår leverera dem. Pf består inte bara av dom som skriker högst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...