bigdwarf Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Spelar just nu SH men har lite funderingar kring Fullring-borden. Min egna erfarenhet är att värdet är så mkt bättre på FR-borden, stämmer det eller är det bara jag som fått för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Min egna erfarenhet är att värdet är så mkt bättre på FL-borden, Jag antar att du menar FR(?). Jag tror det är ganska mycket mer värde på SH än FR om du är nogurlunda aggresiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 Jag antar att du menar FR(?). Jag tror det är ganska mycket mer värde på SH än FR om du är nogurlunda aggresiv. Sådär, vart lite galet. Menar självklart FR! Ok, jag är inte så jätteaggresiv så det kanske vore ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Kan du utvecka dina erfarenheter av att du tycker det är mera värde i fullring? Tycker verkligen allt talar emot det påståendet. Dock kan fullring naturligtvis passa vissa spelare mycket bättre än vad shorthanded gör. Började själv lira fullring, tycker denna spelform är mycket lättare att bemästra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Felet med FR är att en av de få saker som de värsta lagfiskarna (spelar alla händer och blåser ett inköp eller mer i timmen) inser, är att deras spelstil inte håller i FR. Istället donerar dom på SH-borden i tron att dom spelar ut alla andra. (NL that is.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Kan du utvecka dina erfarenheter av att du tycker det är mera värde i fullring?Tycker verkligen allt talar emot det påståendet. Dock kan fullring naturligtvis passa vissa spelare mycket bättre än vad shorthanded gör. Började själv lira fullring, tycker denna spelform är mycket lättare att bemästra. Spelat fullring endast ett fåtal gånger, men just de gånger jag suttit mej där så har det setat fullt med fisk med ca halvt inköp. Spelet på shorthanded känns mer tight å lättläst, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Spelar just nu SH men har lite funderingar kring Fullring-borden.Min egna erfarenhet är att värdet är så mkt bättre på FR-borden, stämmer det eller är det bara jag som fått för mig? Värdet är bättre eftersom du antagligen är dålig på SH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Värdet är bättre eftersom du antagligen är dålig på SH Jo det måste antagligen vara så då......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts