MrZingo Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 1100 dollar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt Citera
Lisa87 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Har de gjort någon DEAL??? Yep, $850 782,50 och $1 228 330,5 EDIT: Menade självklart $850 782,50 Citera
mr_telefon Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Deal nu: Lee Jones [support]: $850,782.50 for second , $1,228,330.50 for first. Citera
kungbohman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 1101 var de väl? galet Ja, det var det. Ändrar. Citera
Njursparven Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Verkar ju som att det kommer gå till välgörenhet! WTF!?!?! Vill ha tillbaks dom. Citera
kungbohman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Skönt om det var typ Phil Ivey som skickade degen Citera
edsf Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Där kom det, en snubbe skickade $1101, skönt att daniel har vett att skicka tbx det iaf.... Han kan väl inte skicka tillbaka det? Personen gjorde ju ett val att skicka till Daniel, och han ska ju ändå skicka till välgörenhet. Citera
edsf Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Vet inte om jag gillade det spelet... chippie gör det till 320k eller nått.. han ställer för 4.5m bigstack bakom hittar KK... är det inte bättre att slå om till 900 där? så han kan vika för 4 betten? Att lägga mot fyrbet där är jätteilla. Citera
najvik Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Haha...härliga fördomar de har... Citera
emilio_15 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Han kan väl inte skicka tillbaka det? Personen gjorde ju ett val att skicka till Daniel, och han ska ju ändå skicka till välgörenhet. Konstig inställning. Om jag var i Daniels läge skulle jag definitivt gjort det iaf. Den där killen som skicka kanske är nån med psykiska problem som gör allt för att få lite uppmärksamhet, och räknar med att daniel ska skicka tbx det. (Innan detta hände så trodde iaf jag att någon tillslut skulle skicka 1k+ och jag kunde verkligen inte tänka mig att Daniel skulle behålla det.) Citera
edsf Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Konstig inställning. Om jag var i Daniels läge skulle jag definitivt gjort det iaf.Den där killen som skicka kanske är nån med psykiska problem som gör allt för att få lite uppmärksamhet, och räknar med att daniel ska skicka tbx det. (Innan detta hände så trodde iaf jag att någon tillslut skulle skicka 1k+ och jag kunde verkligen inte tänka mig att Daniel skulle behålla det.) Ska dom skicka tillbaka alla pengar som donerades i Barry Greenstein fallet också? En del skickade många K dollar, dom kan ju vara sjuka. Och det här är "bara" 1k. Dom har ju satt in själva på pokersiten, dom har ansvar för sina egna pengar. Och säkerligen kommer pengarna göra mycket mer bra saker för välgörenhet än att sitta på dennes konto. Citera
emilio_15 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Ska dom skicka tillbaka alla pengar som donerades i Barry Greenstein fallet också? En del skickade många K dollar, dom kan ju vara sjuka. Och det här är "bara" 1k. Dom har ju satt in själva på pokersiten, dom har ansvar för sina egna pengar. Och säkerligen kommer pengarna göra mycket mer bra saker för välgörenhet än att sitta på dennes konto. Jag skulle iaf som kändis få dåligt samvete:-( Citera
papiPope Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Tråkigt att tur ska få avgöra. Hur kan han ta syn med KQ?? Citera
Dionysos Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Tråkigt att tur ska få avgöra. Hur kan han ta syn med KQ?? sant, tur brukar ju inte avgöra Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Han tog väl inte syn om jag minns rätt, det var väl han som pusha. Insåg väl att han blev överkörd av ca$ino gång på gång och hade väl också märkt hur aggresivt han spelade jämfört med han själv. Citera
Rebonius Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 kan nån posta sluthanden Q-K mot A-K all in pre, flopp J-10-x, turn x och river 9 om jag kommer ihåg rätt. Citera
pokerpewe Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Q-K mot A-K all in pre, flopp J-10-x, turn x och river 9 om jag kommer ihåg rätt. stämmer pra, Otroligt härlig Heads-up även om ka$ino körde över thev0id Citera
Colderose Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 stämmer pra, Otroligt härlig Heads-up även om ka$ino körde över thev0id Körde över? Tja, det är väl slutresultatet som räknas. Citera
emilio_15 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Körde över? Tja, det är väl slutresultatet som räknas. Är du seriös ?? Citera
Colderose Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Är du seriös ?? TheVoid vann väl, eller hur? Då tror jag att han kan bjuda på att "bli överkörd" i HU. Citera
Recommended Posts