favetelinguis Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Vad finns det för lirare nere i Australien över vintern från pf? Själv ska jag dit 20e OCT å håller mig kring Surfers tror jag får se vad som händer. Så hör av er om ni är i trakterna å vill lira lite golf eller hinka lite bira. //Henrik Citera
MarX80 Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Vad finns det för lirare nere i Australien över vintern från pf? Själv ska jag dit 20e OCT å håller mig kring Surfers tror jag får se vad som händer. Så hör av er om ni är i trakterna å vill lira lite golf eller hinka lite bira. //Henrik Nu vet jag inte vad det är för lirare därnere, men vill bara säga att jag är jädrans avundsjuk på dig som ska till Australien, och önskar att jag kunde få säga att vi kunde lira lite poker och ta några iskalla XXXX ( ölsorten, som heter så för de som inte känner till de 4 X;ena ) Blir då länge därnere i "Down Under"!? Var i Australien och reste runt för ett par år sedan, och vill härmed lyckönska dig en minst lika trevlig resa därnere som jag hade! Citera
christoffer87 Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 japp hade ju suttit fint med lite sol och glögg nu Citera
eyedol Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Det låter helt klart intressant! Kan du berätta lite mer om vad du är för person och så kanske? Citera
draft Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Är i Cairns typ 1-7 nov. och sedan Sydney typ 7-15 nov. Citera
Goose_strike Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Ska du till Surfers under sommaren så kommer du inte ha någon tid till grindet, Lätt klädda brudar bra surfing och en jävla massa festande. Men du får säkert ihop det, lycka till och simma lugnt? Citera
favetelinguis Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Det låter helt klart intressant! Kan du berätta lite mer om vad du är för person och så kanske? Hehe lol, vatten i baren å 430 slag på 18hål orka Citera
favetelinguis Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Är i Cairns typ 1-7 nov. och sedan Sydney typ 7-15 nov. Ok varför inga stopp runt surfers? Citera
oleby Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Häng på stans bästa nattklubb, Melbas on the beach. Missa heller inte Byron Bay ngn timme söderut Citera
stonethailand Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 bodde 3 månader i surfers 05, så kan vara lite dåligt uppdaterad. Melbas är det bästa, men finns även andra sköna ställen som Central och Elsewhere. Akta ställena på bargatan, ruggit risiga brudar där. Annars så surfar du bäst vid Burleigh Heads, tar typ 40min med bussen från SP, söderut. Brisbane har klart bättre nattliv ändå, dra dit och festa i The Valley på nåt av alla ställen. Riktigt bra röj. Ha en bra resa! Citera
favetelinguis Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Ok tackar för alla tipps, tråkigt dock att det inte är mer folk där ner över vintern. Citera
Recommended Posts