Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

är glad, mycker glad faktiskt!

Förra veckans tisdag beslöt jag mig att gå till biblioteket och hyra "Pokerhandboken" samnt en finsk dvd "nettipokeria" netpoker.

Spelar på fulltilt med alias "trumanlow" har gått från looser till vinnare på en vecka "kolla med sharkscope" spelat 10$ sitngos

+200 på 29spel. "vunnit 8 av dessa"

ni som ännu inte läst en poker bok gör det eller hyr en dvd. har hjälpt mig massor! viste inget om position spel osv tidigare :-)

Postad
är glad, mycker glad faktiskt!

Förra veckans tisdag beslöt jag mig att gå till biblioteket och hyra "Pokerhandboken" samnt en finsk dvd "nettipokeria" netpoker.

Spelar på fulltilt med alias "trumanlow" har gått från looser till vinnare på en vecka "kolla med sharkscope" spelat 10$ sitngos

+200 på 29spel. "vunnit 8 av dessa"

ni som ännu inte läst en poker bok gör det eller hyr en dvd. har hjälpt mig massor! viste inget om position spel osv tidigare :-)

Det här var ju helt sjukt! Någon mer som kan bekräfta det han säger med pokerböcker??

Postad
Ja, jag köpte en några år sen, började röka, gick upp 40 kg i vikt, sedan dess har jag krossat $10 SnGs samt anser mig vara smartare än alla andra. :-)

Fan Djens, det låter som du är jag.

Hur går det med Zelda btw? Fimpat Ganon än? 8-)

Postad

hade för en stund glömt att vissa medlemmar befinner sig på iq nivåer som av almenheten betraktas som "mentalt handikappade"

Motsvarande hjänkapasitet återfinnes på närmaste dagis! i sandlådan..

Det ända jag ville med mitt inlägg var att få envisa individer "som jag" att inse att det lönar sig att ge efter och läsa :)