mgps Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 alltså lobbyn är ju jätteådlig för utrnringar och dne där turneingsinfo man kan trycka upp,står ju inte ens hur mycket försapriset är? hur uff är inte det? eller har jag missat något? lol at spelarna dock förstår varför många grinders väljer ongame. synd att det ärr iggat bara Citera
Mattie Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 eller har jag missat något?: Ja, du har missat svenska-lektionerna i skolan. Citera
mgps Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 kul. men seriöst man kan ju inte ens se hur mycket 1a 2a och 3e prisen är någonstans. rätt intressant att veta hru stor bubblan är också... Citera
kraclob Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 alltså lobbyn är ju jätteådlig för utrnringar och dne där turneingsinfo man kan trycka upp,står ju inte ens hur mycket försapriset är? hur uff är inte det? eller har jag missat något? lol at spelarna dock förstår varför många grinders väljer ongame. synd att det ärr iggat bara Man väljer ongame för att man får 70% RB på deras bonusar som turneringsspelare där. Sen att lobbyn inte är den bästa får man leva med. Citera
el_kryddo Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Är olika på olika siter. Eurobet och Bestpoker visar priserna, på Pokerroom ser man procentuella fördelningen och på Heypoker ser man väl ingenting vad jag har för mig. Rätt kasst att de inte programmerat properly. Citera
Mattie Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Via Betsson så blir man slussad till en webbsida där priserna osv står. Men håller med om att turneringslobbyn är riktigt usel. Citera
DrRoland Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Tycker cashgame lobbyn är rätt vissen den också. Överlägset sämsta i branschen. Citera
AdslVerbe Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Testar en turnering på ongame bestpoker (dom e ongame va?) Hur som helst en oerhört traumatisk upplevelse. Att någon normalt funtad mäniska överhuvud står ut i nätverket är för mej en gåta! Lobby mm suger något kopiöst. Citera
stenarn Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Testar en turnering på ongame bestpoker (dom e ongame va?) Hur som helst en oerhört traumatisk upplevelse. Att någon normalt funtad mäniska överhuvud står ut i nätverket är för mej en gåta! Lobby mm suger något kopiöst. Japp, men det gör motståndet också! Citera
SouthEast Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Världens sämsa lobby. Alltid tilt på den, men ändå har jag fyra stycken (4st!!) klienter i Ongamenätverket. Citera
dlinder Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Jag skiter väl i lobbyn, men att klienten kraschar gång på gång kostar ju pengar. Citera
Recommended Posts