Gå till innehåll

Jag är nollställd


jaha81

Recommended Posts

saxat från cedercratz blogg i expressen (http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokerkronikor/1.854451/mordarns-dagbok)

 

 

17.23. Med Ah 4h höjer jag upp till 80 från lilla mörken då alla slängt till mig. Alla spelar så tight och saknar kulor nuförtiden. Norrmannen i stora blinden höjer tillbaka till 420 och jag vet inte alls vad han kan ha så jag synar. Floppen kommer 6h Ts Qs. Jag checkar och hoppas att han sitter med ett högt pocketpar. Han satsar 670, det är ett svårt läge med jag tror jag har odds för syn. Turn faller 6s och är nu säker på att han kanske inte har mig slagen, jag checkar och det gör också han. På river kommer den retliga 8h, jag checkar med förhoppning om att han ska försöka sig på en bluff. Naturligtvis satsar han 1250 dollar och jag synar snabbt och den sjungande klonkfjollan visar upp QQ för kåk. Världen är fan inte rättvis, hur bär ni er åt norrmän? Potten blev på 4680 dollar. Jag vill bara gråta och slå på något, helst en äcklig norrman.

 

 

 

Alltså vadå "odds för syn"? har har ju ess hög enbart eller är det nåt jag missar?? denna nivån e ju trots allt rätt främmande för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar verkligen dödarn, men detta var sjukt roligt.

 

"22.38. Jag avslutar denna ljuvliga dag som alla andra dagar nämligen med att strecktitta på ”Huset fullt” där Bob Saget står för högklassig underhållning. Jag slutar aldrig förundras över manusförfattarnas briljans i denna serie. Ett måste för alla nätpokerspelare, man kan lära sig så mycket och dessutom är det stundtals roligt också."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...