Gå till innehåll

Akta er för Partypoker


majon96

Recommended Posts

Hej

 

Ville bara informera om att Partypoker tydligen har infört nya regler vad gäller uttag sedan 2 månader tillbaka. Det fina är att de bara har ändrat sina terms and conditions, men inte skickat ut nåt mail eller liknande vilket i detta fall hade varit på sin plats.

 

Det är nämligen så att partypoker numer använder sig av inverterad bonus. FÖr att över huvud taget få ta ut sina pengar måste man numer spela 15% av insättningen i partypoäng innan man ens får ta ut sina pengar. Helt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej

 

Ville bara informera om att Partypoker tydligen har infört nya regler vad gäller uttag sedan 2 månader tillbaka. Det fina är att de bara har ändrat sina terms and conditions, men inte skickat ut nåt mail eller liknande vilket i detta fall hade varit på sin plats.

 

Det är nämligen så att partypoker numer använder sig av inverterad bonus. FÖr att över huvud taget få ta ut sina pengar måste man numer spela 15% av insättningen i partypoäng innan man ens får ta ut sina pengar. Helt sjukt.

 

Gäller detta verkligen alla typer av insättningar och uttag?

 

Om det är t ex för att förhindra att de används som uttagsautomat är det ju rätt logiskt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:evil:

Hej

 

Ville bara informera om att Partypoker tydligen har infört nya regler vad gäller uttag sedan 2 månader tillbaka. Det fina är att de bara har ändrat sina terms and conditions, men inte skickat ut nåt mail eller liknande vilket i detta fall hade varit på sin plats.

 

Det är nämligen så att partypoker numer använder sig av inverterad bonus. FÖr att över huvud taget få ta ut sina pengar måste man numer spela 15% av insättningen i partypoäng innan man ens får ta ut sina pengar. Helt sjukt.

 

Verkar gå ut för denna jävla pokersite allt fortare....och det kan det få göra också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är roliga ni! Har väl typ varit standard för nästan samtliga sajter att de vill ha lite action innan man använder dem som bankomat. Enda skillnaden är väl att party nu skrivit dit det i sina T&C:s och det tycker jag är possitivt för då vet man exakt vad som gäller och behöver inte chansa.

 

...du är rolig du mé

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är roliga ni! Har väl typ varit standard för nästan samtliga sajter att de vill ha lite action innan man använder dem som bankomat. Enda skillnaden är väl att party nu skrivit dit det i sina T&C:s och det tycker jag är possitivt för då vet man exakt vad som gäller och behöver inte chansa.

 

Kan bara hålla med.

Om man tänker efter lite så inser man fördelarna med att ha det inskrivet i sin T&C.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illa.

 

så som party behandlade affar i maj kommer jag aldrig någonsin rekommendera någon till party igen. jag hade tur som bara blev av med $1200 och har minusbalans på $3k på mitt konto utan att bryta mot en enda regel. de vägrar svara på mina mail om varför de snodde mina pengar.

 

det är en skam att de fortfarande är så stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illa.

 

så som party behandlade affar i maj kommer jag aldrig någonsin rekommendera någon till party igen. jag hade tur som bara blev av med $1200 och har minusbalans på $3k på mitt konto utan att bryta mot en enda regel. de vägrar svara på mina mail om varför de snodde mina pengar.

 

det är en skam att de fortfarande är så stora.

Byt account manager. Själv slapp jag helt undan minussaldo efter vissa om och men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illa.

 

så som party behandlade affar i maj kommer jag aldrig någonsin rekommendera någon till party igen. jag hade tur som bara blev av med $1200 och har minusbalans på $3k på mitt konto utan att bryta mot en enda regel. de vägrar svara på mina mail om varför de snodde mina pengar.

 

det är en skam att de fortfarande är så stora.

 

Anmäl Partypoker till EU domstolen !

 

Men allvarligt talat, på olika forum är det allt mer negativa inlägg om Partypoker som beteer sig som grisar mot sin spelare - själv har jag fan inte spelat där sedan senvintras - det finns bättre pokersiter och som du säger " skam att de fortfarande är så stora " , där håller jag med dig till 101% - men Partypoker lär nog falla långt ner i listan snart, om de håller denna höga negativa inställning till spelarna....när det väl går utför, då går det fort...

 

Favoriter hos mig just nu, förutom Pokerstars, är VC poker och CDpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar iofs ibland på PP när alla andra siter hatar mitt konto så brukar PP vara god mot mej...

Men då sätter jag in för att spela en session eller två .... + att jag använder siten för att casha ut till mitt bankkonto från neteller, så detta känns ju helt klart surt :evil:

 

EDIT: Måste vara riktigt dåligt om detta stämmer iom alla nöjjesspelare- Kan dom inte ta ut pengarna när dom vill lär dom ju inte återkomma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni att det är gratis att pumpa in miljoner efter miljoner i speedway, sponsrade spelare, olika turneringar etc etc.

Pengarna måste ju tas någonstans ifrån.

 

 

Men den kostnade vill jag då inte betala, än mindre från min BR - , jag är inte där för bidrag till deras vinster än mer - då flyr jag heller från PartyPoker och håller mig till mer "renhåriga" pokersiter som nöjer sig med att ta ut rake, som är rena vinstmaskiner för pokersiterna - har en pokersite problem med att gå med vinst, så är det deras problem och jag bedriver ingen ( tänker inte heller göra det ) välgörenhet genemot ex Partypoker.

 

Hej hej,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...