Hakflem Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Det kommer ett svar från mig också, men jag tar gärna mer betänketid. Har väl klarat runt 40% just nu och kämpar för att knäcka de fåtal låtar som jag känner igen. Det är många som inte ens är nära dock. EDIT: Jättebra tävling för övrigt. Perfekt svårighetsgrad, dvs lite svårare än psyket klarar. Citera
mrfiskman Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Faaaaaaaan jag har missat såna jag borde ta! Jag klarar det inte jag måste få ro nu alltså skickar jag in de svar jag har. Citera
manshora Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 roligt med stort quiz, fast.. va helt ärligt lite för stort. man har ju inte tid o lyssna igenom det mer än 1 gång typ Citera
mrfiskman Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 roligt med stort quiz, fast.. va helt ärligt lite för stort. man har ju inte tid o lyssna igenom det mer än 1 gång typ Eeeeh Va? Citera
Aequitas Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Svar skickat. Kul quiz med bra spridning på låtarna. Lyckades lösa en hel del otippade låtar till slut men misslyckades totalt med de jag "borde" kunna. Kommer inte kunna slappna av förrän jag sett facit så upp med det så fort som möjligt. Citera
eurythmech Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 Har många svar att gå igenom nu. Kul kul kul! Kanske kan få upp någon form av preliminär ställning i morgon. Måste nog sova först. Citera
stackbrat Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Magnus Uggla, Johnny Balle!!!?? Citera
Sylwester Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Det här gick ju åt helvete. Citera
Goatse Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Satan, jag har ju inte ens packat upp filerna än! Citera
mrfiskman Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Haha jag tror jag kommit på en till såhär i efterhand, känns skönt trots att jag inte får poäng för den. Citera
eurythmech Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 Satan, jag har ju inte ens packat upp filerna än! Du hinner än, låter tävlingen hålla på till i morgon åtminstone. Citera
Sylwester Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Du hinner än, låter tävlingen hålla på till i morgon åtminstone. Dålig stil! Jag hetslyssnade ju för att hinna inatt. Citera
PinkFloyd Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Får väl skicka in svaren nu så man inte missar det, även om jag inte hann färdigställa. Kanske kan komplettera imorrn. Jag har jobbat på svaren med Donner här från forumet så han ska ha en del cred också! Citera
eurythmech Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 Okej, så här är det. Jag ska iväg och lira lite poker, det blir troligen sent. Jag kommer vakna sent i morgon. Jag kommer att avblåsa tävlingen när jag kliver upp i morgon OM INTE jag dessförinnan (privat eller här i tråden) fått ett löfte om deltagande, varpå deadline förskjuts till lördag förmiddag. Senare än lördag förmiddag blir det inte. Tack alla som deltar, det vore inte värt det utan er. Citera
eurythmech Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Härmed förklarar jag tävlingen avslutad. Då återstår bara att rätta tävlingen. Känns kul. Citera
Hakflem Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Blir det något facit publicerat månne? Citera
eurythmech Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Absolut, jag tror dessvärre att det måste dröja till i morgon. Hoppas ni förstår, men jag har haft en bakfull dag med mycket att göra, och strax lockar pokerns förlovade värld. Hinner jag i eftermiddag så är det bra, men annars så blir allt rättat och publicerat i morgon. Citera
eurythmech Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Okej, dags att sätta igång. Go me. Citera
Recommended Posts