Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det kommer ett svar från mig också, men jag tar gärna mer betänketid. Har väl klarat runt 40% just nu och kämpar för att knäcka de fåtal låtar som jag känner igen. Det är många som inte ens är nära dock.

EDIT: Jättebra tävling för övrigt. Perfekt svårighetsgrad, dvs lite svårare än psyket klarar.

• Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Svar skickat.

Kul quiz med bra spridning på låtarna. Lyckades lösa en hel del otippade låtar till slut men misslyckades totalt med de jag "borde" kunna. Kommer inte kunna slappna av förrän jag sett facit så upp med det så fort som möjligt.

Postad

Okej, så här är det.

Jag ska iväg och lira lite poker, det blir troligen sent.

Jag kommer vakna sent i morgon.

Jag kommer att avblåsa tävlingen när jag kliver upp i morgon OM INTE jag dessförinnan (privat eller här i tråden) fått ett löfte om deltagande, varpå deadline förskjuts till lördag förmiddag. Senare än lördag förmiddag blir det inte.

Tack alla som deltar, det vore inte värt det utan er.

Postad

Absolut, jag tror dessvärre att det måste dröja till i morgon.

Hoppas ni förstår, men jag har haft en bakfull dag med mycket att göra, och strax lockar pokerns förlovade värld.

Hinner jag i eftermiddag så är det bra, men annars så blir allt rättat och publicerat i morgon.