Gå till innehåll

Musikintroquiz 2, så devalanteriel också får leka *AVSLUTAD*

Recommended Posts

Postad
4an är förövrigt introlåten till den bästa serien ever. pluton B i vietnamn. minns när jag var 14 år gammal o satt uppe hela nätterna i väntan på att den skulle gå, den gick 05.00 på 5an!

<3

Gjorde exakt samma sak, klart man blev lite besviken när det var ett avsnitt man redan sett, men man fick ju i alla fall höra Paint it Black.

Kommer ihåg första gången jag körde omkring i en landcruiser på laotiska landsbygden och råkade vräka denna låt i bilstereon. Då satt man ju bara och väntade på att helikoptrarna skulle dåna frma över risfälten, och hjälten Zeke skulle hoppa ut.

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Men! Hade vi inte till i morrn kväll på oss? :(

Jag konstaterar iaf att alla mina oinskickade gissningar var korrekta och att jag hade fått... öh... 18 poäng. :oops:

Fast det kunde ha varit värre, du hade åtminstone inte med Da Buzz.

18 poäng.. ja, du är ju inte sist iaf ;D

Postad
Killers ligger ju alltid bra till i såna diskussioner.

Ganska sjukt att missa faktiskt. Särskilt 12.

Hur mår du när du säger att Killers är bland de sämre?

Deras nya album är nog ett av de bättre rockalbumen som gjort senaste 10 åren (:

Postad
Hur mår du när du säger att Killers är bland de sämre?

Deras nya album är nog ett av de bättre rockalbumen som gjort senaste 10 åren (:

Vilket säger mer om kvaliteten på rockalbum de senaste 10 åren än det gör om the Killers.