Gå till innehåll

Utbetalningsproblem-Prima


Fjonkan

Recommended Posts

5 dagar är väl ganska standard eller?

 

När jag tar ut till VISA - från Purple Lounge så brukar det ta 5 bankdagar ibland lite mer, och då har jag tagit ut i snitt varannan månad det senaste året.

 

Men det är klart, om supporten säger att det är något fel de jobbar på att lösa så finns det kanske skäl för oro..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 dagar är väl ganska standard eller?

 

När jag tar ut till VISA - från Purple Lounge så brukar det ta 5 bankdagar ibland lite mer, och då har jag tagit ut i snitt varannan månad det senaste året.

 

Men det är klart, om supporten säger att det är något fel de jobbar på att lösa så finns det kanske skäl för oro..

 

5 dar är väl inte standard till neteller, brukar ju gå på under 24 h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEJ

 

Tråkigt att höra att ni haft utbetalningsproblem, som jag skrev i en annan tråd så är skälet att vi inte hunnit med att fylla på vårat Neteller i tid, vi vill inte riskera att neteller stänger och därmed fryser våra (läs era pengar) vilket har hänt andra operatörer och kunder som ni vet. Med det juridiska läget som gäller för oss siter som fortfarande tar USA kunder så måste vi vara försiktiga att inte lägga för mycket i en korg. Tyvärr har en del hamnat i kläm men INGEN kan säga att han eller hon aldrig fått betalt av PokerHost, nu tog det lite längre tid men idag har alla som väntat på utbetalning via Neteller fått sina pengar, då vi just nu håller på att betala ut till alla väntande. PokerHost är ett stort och välmående bolag, och skulle detta hända igen så be om en banktransfer så skickar vi pengar direkt till ert bankkonto, det tar ca 5 bankdagar, eller så kan vi skicka WU så får ni kontanter inom 24 timmar, kostar lite mer men väldigt effektivt.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

Man kan ta ut max 5000 dollar via WU, dock kan det vara bara att kolla med uttagsstället i Sverige att dom har kontanter för att täcka uttaget, många är ju små tobaksbutiker som inte har så mycket i omsättning, för att komma runt detta så kolla vart ni kan ta ut via WU där ni bor och ring upp dom och fråga hur mycket just dom kan ordna. Jag har själv när jag ibland varit i Sverige tagit ut maxbeloppet utan problem.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...