mahjar Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Hej, gjorde en utbetalning idag, till mitt moneybookers konto, nu vill everest att jag ska verifiera mitt konto genom att skicka massa uppgifter om mitt kreditkort osv. men jag satte ju in pengar genom moneybookers och inte kreditkortet. detta vill dem ha: A photocopy of government-issued photo ID (such as a driver's license, passport or other identity card) with your signature in the ID. A photocopy of the front and back of each credit card used for gaming purchases at our site. A photocopy of your most recent credit card statement (at least one page of the statement showing cardholder name, billing address and credit card number) for each card used for purchases at our site. A photocopy of your printed and signed Purchase Authorization form. Måste jag verkligen göra allt det här för att ta ut pengarna? Och skrivare har jag ju inte heller. MVH Citera
Zanzibar Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Svar JA om de kräver det. Svar nej om de inte kräver det. Dem som bestämmer, inte vi här. Citera
mahjar Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 Kan man ta bild med en vanlig kamera då? om man inte har scanner. Citera
LuckyStar5.1 Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Kan man ta bild med en vanlig kamera då? om man inte har scanner. Jag har iofs inte skickat ngt till everest men därimot till andra pokersiter och internetplånböcker ...har funkat med att ta kort med mobilen för mej ! Citera
Zanzibar Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Japp! Det fungerar jättebra! Citera
mahjar Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 Ok bra, men vad menar dem med Credit Card Statement? A photocopy of your printed and signed Purchase Authorization form. Jag har ingen skrivare för att göra detta, kan jag inte bara skriva in de dem vill ha på ett papper och skicka med de? Citera
Eblinho Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Ok bra, men vad menar dem med Credit Card Statement? Jag har ingen skrivare för att göra detta, kan jag inte bara skriva in de dem vill ha på ett papper och skicka med de? En bild på ett kontoutdrag funkar bra. Citera
schenker Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Hej, gjorde en utbetalning idag, till mitt moneybookers konto, nu vill everest att jag ska verifiera mitt konto genom att skicka massa uppgifter om mitt kreditkort osv. men jag satte ju in pengar genom moneybookers och inte kreditkortet.detta vill dem ha: A photocopy of government-issued photo ID (such as a driver's license, passport or other identity card) with your signature in the ID. A photocopy of the front and back of each credit card used for gaming purchases at our site. A photocopy of your most recent credit card statement (at least one page of the statement showing cardholder name, billing address and credit card number) for each card used for purchases at our site. A photocopy of your printed and signed Purchase Authorization form. Måste jag verkligen göra allt det här för att ta ut pengarna? Och skrivare har jag ju inte heller. MVH Ser väl ut som ett standardmail från deras sida? Och det står bl a: "A photocopy of the front and back of each credit card used for gaming purchases at our site. " Använder du ett kreditkort mot Everest? Om inte, så behöver du självklart inte skicka såna uppgifter. Citera
Recommended Posts