Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, gjorde en utbetalning idag, till mitt moneybookers konto, nu vill everest att jag ska verifiera mitt konto genom att skicka massa uppgifter om mitt kreditkort osv. men jag satte ju in pengar genom moneybookers och inte kreditkortet.

detta vill dem ha:

A photocopy of government-issued photo ID (such as a driver's license, passport or other identity card) with your signature in the ID.

A photocopy of the front and back of each credit card used for gaming purchases at our site.

A photocopy of your most recent credit card statement (at least one page of the statement showing cardholder name, billing address and credit card number) for each card used for purchases at our site.

A photocopy of your printed and signed Purchase Authorization form.

Måste jag verkligen göra allt det här för att ta ut pengarna?

Och skrivare har jag ju inte heller.

MVH

Postad

Ok bra, men vad menar dem med Credit Card Statement?

Jag har ingen skrivare för att göra detta, kan jag inte bara skriva in de dem vill ha på ett papper och skicka med de?

Postad
Ok bra, men vad menar dem med Credit Card Statement?

Jag har ingen skrivare för att göra detta, kan jag inte bara skriva in de dem vill ha på ett papper och skicka med de?

En bild på ett kontoutdrag funkar bra.

Postad
Hej, gjorde en utbetalning idag, till mitt moneybookers konto, nu vill everest att jag ska verifiera mitt konto genom att skicka massa uppgifter om mitt kreditkort osv. men jag satte ju in pengar genom moneybookers och inte kreditkortet.

detta vill dem ha:

A photocopy of government-issued photo ID (such as a driver's license, passport or other identity card) with your signature in the ID.

A photocopy of the front and back of each credit card used for gaming purchases at our site.

A photocopy of your most recent credit card statement (at least one page of the statement showing cardholder name, billing address and credit card number) for each card used for purchases at our site.

Måste jag verkligen göra allt det här för att ta ut pengarna?

Och skrivare har jag ju inte heller.

MVH

Ser väl ut som ett standardmail från deras sida? Och det står bl a:

"A photocopy of the front and back of each credit card used for gaming purchases at our site. "

Använder du ett kreditkort mot Everest? Om inte, så behöver du självklart inte skicka såna uppgifter.