Gå till innehåll

Americana Poker, vart kan man spela?


GILJOTINEN

Recommended Posts

Spelades SM i Amerikana för två år sedan. 16 syrianer och 6 svenskar ställde upp. Svenskarna kom 1,2,3,4,5 och 25:a (syrianerna hade aldrig spelat tävlingspoker förut)

 

Jag känner till två gäng, ett i Södertälje och ett i Uppsala, och kan hjälpa dig med kontaketr dit. Vi har snackat om att ha någon tävling i detta spel på klubben i Stockholm, om det skulle finnas intresse.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det våre roligt om man kunde sätta i hop ett gäng och spela en turnering typ en gång om året i eran klubb......annars är jag försiktig o spela cashgames speciellt med folk jag inget vet om...och S-tälje är någ där det spelas mest americana har lirat där en gång för länge sen men gör någ inte om det....förekommer mycket mygel o sax-spel....det vet jag då min far tidigare drivit en klubb i Eskilstuna i över 10-års tid man har både upplevt och hört historier....själv är jag jugge och är defenitivt intresserad om det spelas någon turnering det är bara och höra av sig..TACK :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...