Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

vart lite turrys igår på ftp, daily double, 24k och 55k guarranted

fick lite panik när mina batterier i musen tog slut när det var ca:60 pers kvar i 55k men hampolito kom och räddade mig så jag fick raila istället:( den sistnämda där var lite över mina bankrulle krav, (163$) men bara den som gick hyfsat också slutade på en 11 plats, så det vart lite stålars iaf. 14k till 1:an hade ju iofs varit nice.

skulle varit i sthlm nu egentligen, men alla tåg/bussar var fulla så det kanske blir nå mer tourneys inatt, börjar bli dags för storklonken tycker jag:D

+850

br:2560 (ftp)

Postad

asså shit vilken sopa jag är!!!

lirade 55k inatt igen, å med 45 pers kvar å jag ligger strax över avg så klantar jag bort alltihopa i två apdåligt spelade händer av mig, två stycken färg drag som jag pelade alldeles för svagt,

hade räckt med en liten bet på båda händerna så hade jag tagit hem två stora potter istället losa jag nästan allt, hade lite mindre än hälften kvar när jag plockar upp 99 i mp å ställer så sitter bb med kk såklart, sen var det inte mycket kvar. måste göra ett litet uttag så rullen blir lite lidande

har plussat en del på cg iaf så...

+180

br:2740 -500

Postad

har gått lite kämpigt på senaste tiden, inte så att jag har förlorat mycket, utan är lite less på att jag inte kommer någon vart, gör bara hyfsade resultat.

har därför spelat ganska mycket turneringar senaste dagarna 55k har blivit standard varje natt, spelade även 750k på ftp härom natten, slutade itm men inga pengar att tala om.

55k igår gick rätt bra och hade kunnat blivit en slant om aq hade fått stå mot a2, blev lite där men fortfarande ingen klonk:(

Blev lite till skottning igår på nl200 efter att jag åkte ur turren,

så slutade nästan på +1k inatt:-D inte så stabilt men känns bra att

få ett bra pluss för en gångs skull.

har bytt ftp dollar mot evp och det är därför evp kontot har växt.

har cashat nästan 1k sen senast, så det är inte så illa som det ser ut.

br:1470 (ftp) 980 (evp)

Postad

FAN! har gått bra dom senaste dagarna och var uppe i 4k i total rulle igår men senare på kvällen å inatt så gick det åt skogen, åkte på några otäcka utdragningar å tilten var ett faktum.

måste ta mig i kragen å fixa detta nu!!

-massor ca:1700

br:1181 (ftp) 1470 (evp)

Postad

jahaja, då var man gul igen då, vart en ny laptop för stålarna iaf.

sammanfattningsvis får jag väl vara rätt nöjd, bortsett från slutet då.

lyckades nå 5,5k från noll på en månad innan jag tiltade bort skiten:(

resultat:

+1900

br:GUL!!!